- Wsparcie klienta przez telefon i email, rozwiązywanie problemów technicznych.
- Analiza i efektywne rozwiązywanie wyzwań technicznych.
- Dokładne wprowadzanie danych do systemów firmy.
- Budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. B2+).
- Otwartość i zdolności komunikacyjne.
- Gotowość do nauki i rozwoju.
- Podstawowa wiedza techniczna (możliwość szkolenia).
- Umowa o pracę na pełen etat, stabilne zatrudnienie.
- Wynagrodzenie 7500 zł brutto.
- Praca w systemie zmianowym, od poniedziałku do piątku, 10:00–19:00.
- 5-tygodniowe szkolenie wstępne.
- Praca w nowoczesnym biurze w Global Office Park w Katowicach.
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, pakiety szkoleniowe, ubezpieczenie, itp.).
- Możliwości awansu i rozwój kariery.
Podobne oferty:
21 sty 2025
Concentrix
Katowice
Customer service specialist in the automotive industry with German
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...
Więcej informacji21 sty 2025
Concentrix
Katowice
Customer Supporter with Italian
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with travel difficulties providing information on issues related to baggage, ticket reservations...
Więcej informacji21 sty 2025
Concentrix
Katowice
Customer Support Specialist with Italian / Specjalista ds. Wsparcia Pasażera z j. włoskim
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów,...
Więcej informacji