Fundacja Sustinae zaprasza osoby z niepełnosprawnościami do udziału w procesie rekrutacji
w ramach projektu „Czas na staż – program aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami”, który jest finansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na stanowisko stażysta.
- Wsparcie pracy działów biurowych
- Archiwizacja dokumentów
- Podstawowe czynności administracyjne
- Poznanie funkcjonowania instytucji publicznej
- Ważne orzeczenie o niepełnosprawności (min. do 04.2026) lub dokument równoważny
- Status osoby bezrobotnej, nieaktywnej lub poszukującej pracy
- Wykształcenie min. średnie (matura)
- Pełna dyspozycyjność
- Średnio zaawansowana obsługa komputera i MS Office
- Komunikatywność, kultura osobista, sumienność
- J. angielski min. B2
- Płatny staż: 3 miesiące lub dłużej (3200 zł brutto)
- Bezpłatne szkolenia i kursy
- Doświadczenie w administracji publicznej
- Doradztwo zawodowe
- Zwrot kosztów dojazdu przez pierwsze 3 miesiące
Podobne oferty:
04 lis 2025
SĄD REJONOWY W SOSNOWCU
Sosnowiec
Stażysta
Ramowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy znajduje się na stronie BIP Sądu Rejonowego w Sosnowcu pod adresem https://sosnowiec.sr.gov.pl/konkurs-na-stanowisko-urzednicze,new,m1,266.html,1533 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...
Więcej informacji04 lis 2025
Sąd Okręgowy w Gliwicach
Gliwice
Stażysta - pracownik w sekretariacie wydziału
KONKURS: Szczegóły konkursu na stronie www.gliwice.so.gov.plnabór O.Kdr.111.12.2025Wymagania niezbędne: pełna zdolność do czynności prawnych; nieposzlakowana opinia; niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe; brak prowadzonego postępowania o...
Więcej informacji02 lis 2025
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W GLIWICACH
Gliwice
Stażysta/ młodszy asystent sekcji epidemiologii
Szczegóły: https://pssegliwice.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/39464_oferta-pracy.htmlWykształcenie wyższe (mające zastosowanie w realizacji zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej: zdrowie publiczne, mikrobiologia, kierunki medyczne), a w przypadku stanowiska...
Więcej informacji