Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Pracownikom oferujemy:
- Stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie
- Wynagrodzenie zasadnicze na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku nie niższe niż 7451,92zł brutto
- Dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”)
- Nagrody jubileuszowe
- Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
- Pokój śniadaniowy w miejscu pracy
- Parking dla pracowników
- Obecnie ruchomy czas pracy z możliwością rozpoczynania pracy między 7:00 a 8:00, możliwa praca w rozkładzie czasu pracy przewidującym różne godziny rozpoczynania pracy w dniach, w tym w razie zapotrzebowania rozkład czasu pracy może obejmować wszystkie dni tygodnia, w tym niedziele i święta, pracę w porze nocnej oraz trzy zmiany 6:00-14:00, 14.00-22.00, 22.00-6.00
- Otwartą i przyjazną atmosferę w pracy
- Pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie
- Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
- Możliwość udziału w zawodach sportowych i rajdach organizowanych przez Krajową Administrację Skarbową
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Praca polegająca na zapewnieniu bieżącej obsługi infolinii Krajowej Administracji Skarbowej
- Praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
- Podstawowe wyposażenie na stanowisku: komputer, telefon, drukarka
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- Praca w budynku II piętrowym, przestrzeń pracy Wydziału KIS: I, II piętro
- Budynek wyposażony w dźwig osobowy
- Budynek nie posiada platformy dla potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózku: wejście główne do budynku – schody
- Węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózku – I piętro budynku
- Miejsce parkingowe dla osób ze szczególnymi potrzebami (art. 2 pkt 3, ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami Dz.U. z 2024 r. poz. 1411). m.in. osób z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózku, przed budynkiem
- Budynek, otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy nie są dostosowane do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami – głównie osób z niepełnosprawnością
Zakres zadań
- Obsługuje skrzynkę mailową służącą do bieżącej realizacji zadań infolinii Krajowej Administracji Skarbowej (wysyłka maili, podmiana adresu. korespondencja z naczelnikami wydziałów obsługi klienta, koordynatorami infolinii, ustalanie i obsługa harmonogramów pracy), weryfikuje i opracowuje dane na potrzeby przygotowania sprawozdań z realizacji zadań w obszarze obsługi i klienta
- Realizuje zadania związane ze szkoleniami zewnętrznymi i wewnętrznymi. Prowadzi dokumentację związaną z udziałem pracowników infolinii Krajowej Administracji Skarbowej w szkoleniach. Współuczestniczy w przygotowaniu harmonogramów szkoleń oraz innych wymaganych zestawień czy sprawozdań, w celu sprawnego planowania działań w zakresie podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników infolinii
- Sporządza sprawozdania z podstawowych zadań związanych z obsługą interakcji z klientami Krajowej Administracji Skarbowej w celu zapewnienia płynności pracy infolinii Krajowej Administracji Skarbowej
- Uczestniczy w procesie monitoringu interpretacji indywidualnych
- Sporządza realizuje i weryfikuje plany pracy pracowników obsługujących interakcję z klientami Krajowej Administracji Skarbowej w module WFM
- Sporządza sprawozdania i inne zlecone zestawienia liczbowe dotyczące obsługi interakcji z klientami Krajowej Administracji Skarbowej
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku w administracji publicznej i/lub w obszarze związanym z IT
- Podstawowa wiedza na temat obowiązującego systemu podatkowego oraz udostępnianych przez resort finansów narzędzi dla podatników
- Znajomość Microsoft Excel przynajmniej na poziomie średniozaawansowanym
- Komunikatywność
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność sprawnej organizacji pracy
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Rzetelność
- Obowiązkowość
- Umiejętność pracy pod presją czasu
Podobne oferty:
03 wrz 2025
Urząd Miasta MYSŁOWICE
Mysłowice
Podinspektor w wydziale gospodarki nieruchomościami
Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:1. Prowadzenie postępowań w trybie przepisów ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisywprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, w tym przygotowywania decyzjio odszkodowaniu za...
Więcej informacji03 wrz 2025
Urząd Miejski w Pyskowicach
Pyskowice
Podinspektor ekodoradca
szczegóły: www.bip.pyskowice.pl w zakładce: Urząd/Nabór na stanowiska urzędnicze/dokumenty do pobrania1. Wsparcie realizacji Programu ochrony powietrza i uchwały antysmogowej dla województwa śląskiego.2. Inicjowanie działań i inwestycji służących...
Więcej informacji27 sie 2025
URZĄD MIEJSKI W GLIWICACH
Gliwice
Urzędnik ds obsługi rad dzielnic i komisji rady miasta
Szczegóły: https://bip.gliwice.eu/nabor-do-biura-rady-miasta-nabor-nr-kd210242025br-1-termin-skladania-ofert-15-wrzesnia-2025-rOsoba zatrudniona na oferowanym stanowisku będzie:współpracowała z radami dzielnic w zakresie przyjmowania, realizacji i rozliczania...
Więcej informacji