- Obsługa telefoniczna klientów niemieckojęzycznych.
- Wsparcie w zakresie napraw, gwarancji i części.
- Zdalne rozwiązywanie problemów.
- Dobór produktów dostosowanych do potrzeb klienta.
- Praca z systemem CRM.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom C1).
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub w serwisie (mile widziane).
- Zdolności do logicznego myślenia.
- Pozytywne nastawienie i umiejętność rozwiązywania problemów.
- Wynagrodzenie 7 000 PLN brutto na umowę o pracę.
- Nowoczesne miejsce pracy.
- Szkolenie wstępne.
- Benefity pracownicze takie jak owocowe czwartki, kafeteria MyBenefit, prywatne ubezpieczenie zdrowotne.
- Przyjazną atmosferę pracy.
Podobne oferty:
09 cze 2025
Concentrix
Katowice
Customer Service Advisor with German
Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...
Więcej informacji09 cze 2025
Concentrix
Katowice
Kundensupport - Spezialist mit Deutschkenntnissen
DEINE AUFGABEN: Kundenunterstützung: Sei der Ansprechpartner für Pre- und After-Sales-Support. Technische Problemlösung: Setze deine Problemlösungsfähigkeiten ein, um technische Issues schnell und effektiv zu lösen. Produktberatung: Führe Kunden durch...
Więcej informacji09 cze 2025
Concentrix
Katowice
Customer Service Advisor with German
Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...
Więcej informacji