Specjalista ds. wsparcia klienta Back Office

Ogłoszenie numer: 10159616, z dnia 2025-08-24

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. wsparcia klienta Back Office

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Wspieranie klientów przez e-mail w języku polskim, odpowiadanie na pytania, analiza zgłoszeń przy użyciu narzędzi i baz danych.
  • Zarządzanie zwrotami pieniędzy, dbałość o poufność danych (RODO).
  • Profesjonalna i efektywna komunikacja, rejestrowanie informacji w systemach wewnętrznych.

Wymagania

  • Biegłość języka polskiego i angielskiego (B2-C1), zdolności tłumaczeniowe.
  • Logiczne myślenie, umiejętność rozwiązywania problemów, empatia, szybkość pisania, swoboda obsługi komputera.
  • Pełna dyspozycyjność.

Oferujemy

  • Rozwój i szkolenia (e-learning, szlaki kariery).
  • Pakiet benefitów (opieka zdrowotna, programy wellness, ubezpieczenie, system bonusowy).
  • Wspieramy różnorodność, liczne wydarzenia integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

10 wrz 2025

Transgourmet Polska

Gliwice

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...

Więcej informacji

09 wrz 2025

Klient portalu Praca.pl

Katowice

Doradca Techniczny z językiem węgierskim

Obsługa zapytań klientów B2C i B2B przez e-mail i telefon Rozwiązywanie reklamacji, pytań dotyczących napraw pogwarancyjnych i problemów technicznych Wyjaśnianie klientom działania urządzeń elektronicznych w sposób przystępny Utrzymywanie profesjonalnej...

Więcej informacji

08 wrz 2025

Concentrix

Katowice

Technical Product Advisor with Polish

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics...

Więcej informacji