Ogłoszenie numer: 10159616, z dnia 2025-08-24
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. wsparcia klienta Back Office
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Wspieranie klientów przez e-mail w języku polskim, odpowiadanie na pytania, analiza zgłoszeń przy użyciu narzędzi i baz danych.
- Zarządzanie zwrotami pieniędzy, dbałość o poufność danych (RODO).
- Profesjonalna i efektywna komunikacja, rejestrowanie informacji w systemach wewnętrznych.
Wymagania
- Biegłość języka polskiego i angielskiego (B2-C1), zdolności tłumaczeniowe.
- Logiczne myślenie, umiejętność rozwiązywania problemów, empatia, szybkość pisania, swoboda obsługi komputera.
- Pełna dyspozycyjność.
Oferujemy
- Rozwój i szkolenia (e-learning, szlaki kariery).
- Pakiet benefitów (opieka zdrowotna, programy wellness, ubezpieczenie, system bonusowy).
- Wspieramy różnorodność, liczne wydarzenia integracyjne.
Podobne oferty:
10 wrz 2025
Transgourmet Polska
Gliwice
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...
Więcej informacji09 wrz 2025
Klient portalu Praca.pl
Katowice
Doradca Techniczny z językiem węgierskim
Obsługa zapytań klientów B2C i B2B przez e-mail i telefon Rozwiązywanie reklamacji, pytań dotyczących napraw pogwarancyjnych i problemów technicznych Wyjaśnianie klientom działania urządzeń elektronicznych w sposób przystępny Utrzymywanie profesjonalnej...
Więcej informacji08 wrz 2025
Concentrix
Katowice
Technical Product Advisor with Polish
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics...
Więcej informacji