- Wsparcie klienta: Odbieranie połączeń i odpowiadanie na maile, pomaganie w rozwiązywaniu problemów technicznych.
- Rozwiązywanie wyzwań: Wykorzystywanie swoich umiejętności technicznych do szybkiego znajdowania rozwiązań dla klientów.
- Wprowadzanie danych: Dokładność w wprowadzaniu informacji do systemu, zapewniając płynność procesów.
- Budowanie relacji: Nawiązywanie trwałych, zaufanych relacji z klientami poprzez profesjonalną komunikację.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2+ – będziesz głównym łącznikiem dla naszych klientów mówiących po niemiecku.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu.
- Otwartość i komunikatywność – Twoje podejście do klientów pomoże im poczuć się komfortowo i zrozumianie.
- Chęć zdobywania nowej wiedzy i umiejętności – stawiamy na rozwój i chęć nauki.
- Mile widziane
- Wiedza techniczna – przyda się w rozwiązywaniu codziennych wyzwań, ale nie jest konieczna na początek – wszystkiego Cię nauczymy!
- Umowę o pracę na pełen etat, bo chcemy zbudować długofalową współpracę.
- Wynagrodzenie podstawowe 7500 zł brutto – doceniamy Twój czas i zaangażowanie.
- Praca w systemie zmianowym (10:00 – 19:00) od poniedziałku do piątku, bez pracy w weekendy.
- Pełnopłatny 5-tygodniowy program szkoleniowy, łączący „naukę przez działanie” z wsparciem dedykowanego mentora.
- Praca w nowoczesnym biurze w Global Office Park, w samym sercu Katowic.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna (LuxMed), kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe – bo dbamy o Twoje zdrowie i rozwój.
- Szybka ścieżka awansów i realne możliwości rozwoju kariery – Twoje osiągnięcia są dla nas ważne, a najlepszym oferujemy możliwość awansu.
Podobne oferty:
19 kwi 2025
Concentrix
Katowice
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Zapewnienie wsparcia klientom poprzez telefon, chat lub formularze internetowe. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych, koordynacja napraw oraz udzielanie wsparcia technicznego. Obsługa zamówień i zwrotów, dbanie o pozytywne doświadczenia klientów. Biegła...
Więcej informacji19 kwi 2025
Concentrix
Katowice
Kundenservice-Spezialist - Superheld der Automobilbranche
Du betreust Kunden per Telefon, Chat und E-Mail - professionell, aber mit einem Lächeln, Du dokumentierst Interaktionen im CRM-System - du verfolgst, welche Maßnahmen du ergriffen und welche Lösung du vorgeschlagen hast, damit dir nichts entgeht - Details sind...
Więcej informacji18 kwi 2025
Concentrix
Katowice
Customer service specialist in the automotive with German
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...
Więcej informacji