- Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair.
- Wsparcie użytkowników poprzez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail.
- Udzielanie ogólnych informacji oraz pomocy przy problemach podróżnych takich jak zagubione bagaże, rezerwacja biletów, zmiana rezerwacji lotów.
- Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie reklamacjami i innymi występującymi kwestiami.
- Znajomość języka włoskiego na poziomie co najmniej C1 oraz angielskiego B2.
- Dyspozycyjność do pracy w biurze w Katowicach.
- Umiejętności komunikacyjne i nastawienie na pracę z ludźmi.
- Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta.
- Znajomość systemu Windows i pakietu MS Office.
- Data rozpoczęcia: połowa kwietnia.
- Brak wymagań dotyczących doświadczenia zawodowego; zapewniamy pełne przeszkolenie.
- Wynagrodzenie na umowie cywilnoprawnej (35.71 PLN/godz.).
- Elastyczne godziny pracy (między 9:00 a 20:00) z możliwością wyboru ilości godzin pracy.
- Nowoczesne miejsce pracy w centrum Katowic.
- Zdarzenia integracyjne i wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Płatne szkolenie, doradztwo, mentoring i system promocji wewnętrznej z możliwościami awansu na stanowiska kierownicze.
Podobne oferty:
20 kwi 2025
Concentrix
Katowice
Travel Advisor with Russian Expertise
Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional...
Więcej informacji19 kwi 2025
Concentrix
Katowice
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Zapewnienie wsparcia klientom poprzez telefon, chat lub formularze internetowe. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych, koordynacja napraw oraz udzielanie wsparcia technicznego. Obsługa zamówień i zwrotów, dbanie o pozytywne doświadczenia klientów. Biegła...
Więcej informacji19 kwi 2025
Concentrix
Katowice
Kundenservice-Spezialist - Superheld der Automobilbranche
Du betreust Kunden per Telefon, Chat und E-Mail - professionell, aber mit einem Lächeln, Du dokumentierst Interaktionen im CRM-System - du verfolgst, welche Maßnahmen du ergriffen und welche Lösung du vorgeschlagen hast, damit dir nichts entgeht - Details sind...
Więcej informacji