- Odpowiedzi na zapytania klientów przez telefon, chat i email.
- Dokumentacja rozmów i rozwiązań w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem dla lepszych doświadczeń klientów.
- Aktualizowanie wiedzy o produktach i ofertach.
- Profesjonalizm i entuzjazm w interakcjach z klientami.
- Rozwiązywanie problemów wykorzystując wiedzę o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych.
- Min. 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane w branży motoryzacyjnej.
- Zaawansowany włoski (C1) i bardzo dobra znajomość angielskiego (B2).
- Umiejętność rozwiązywania problemów, kreatywne myślenie.
- Zainteresowanie ciągłym rozwojem i nauką nowych technologii.
- Pracę zdalną.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, życiowe ubezpieczenie, system benefitów.
- Płatne szkolenia i możliwości ciągłego rozwoju.
- Eventy integracyjne i wsparcie lidera zespołu.
Podobne oferty:
06 wrz 2025
Concentrix
Katowice
Specialista zákaznického servisu s češtinou
Hlavní úkoly Zákaznický servis (pre/after sales) pro příchozí hovory Zpracování dotazů prostřednictvím telefonu, kontaktního formuláře, e-mailu, chatu a Facebooku Zpracování reklamací v rámci záruky Řešení technických problémů Porovnání...
Więcej informacji04 wrz 2025
Concentrix
Katowice
Specjalista Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Z filiżanką gorącej, aromatycznej kawy w dłoni otwierasz czat i wkraczasz w wirtualny świat klientów, gotowy na nowe wyzwania. Pierwszy kontakt dnia: czas na rozmowy telefoniczne z niemieckojęzycznym klientem. Jesteś jak barista-doradca — kiedy klient pyta...
Więcej informacji03 wrz 2025
Concentrix
Katowice
Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...
Więcej informacji