Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim w branży motoryzacyjnej

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim w branży motoryzacyjnej
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Odpowiedzi na zapytania klientów przez telefon, chat i email.
  • Dokumentacja rozmów i rozwiązań w systemie CRM.
  • Współpraca z zespołem dla lepszych doświadczeń klientów.
  • Aktualizowanie wiedzy o produktach i ofertach.
  • Profesjonalizm i entuzjazm w interakcjach z klientami.
  • Rozwiązywanie problemów wykorzystując wiedzę o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych.
Wymagania:
  • Min. 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane w branży motoryzacyjnej.
  • Zaawansowany włoski (C1) i bardzo dobra znajomość angielskiego (B2).
  • Umiejętność rozwiązywania problemów, kreatywne myślenie.
  • Zainteresowanie ciągłym rozwojem i nauką nowych technologii.
Oferujemy:
  • Pracę zdalną.
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, życiowe ubezpieczenie, system benefitów.
  • Płatne szkolenia i możliwości ciągłego rozwoju.
  • Eventy integracyjne i wsparcie lidera zespołu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

06 wrz 2025

Concentrix

Katowice

Specialista zákaznického servisu s češtinou

Hlavní úkoly Zákaznický servis (pre/after sales) pro příchozí hovory Zpracování dotazů prostřednictvím telefonu, kontaktního formuláře, e-mailu, chatu a Facebooku Zpracování reklamací v rámci záruky Řešení technických problémů Porovnání...

Więcej informacji

04 wrz 2025

Concentrix

Katowice

Specjalista Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Z filiżanką gorącej, aromatycznej kawy w dłoni otwierasz czat i wkraczasz w wirtualny świat klientów, gotowy na nowe wyzwania. Pierwszy kontakt dnia: czas na rozmowy telefoniczne z niemieckojęzycznym klientem. Jesteś jak barista-doradca — kiedy klient pyta...

Więcej informacji

03 wrz 2025

Concentrix

Katowice

Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)

Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...

Więcej informacji