- Telefoniczna i pisemna obsługa klientów (przed i po zakupie),
- Odpowiadanie na zapytania przez e-mail, formularz, czat i media społecznościowe,
- Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych i problemów technicznych,
- Doradztwo produktowe i porównywanie ofert,
- Praca z dokumentacją i danymi w systemie.
- Biegła znajomość języka polskiego (min. C1),
- Angielski na poziomie komunikatywnym (min. B2),
- Dobra organizacja pracy i wysoka kultura osobista,
- Sprawne posługiwanie się komputerem i pakietem MS Office.
- Stabilne zatrudnienie w nowoczesnym biurze w centrum Katowic,
- Zajęcia językowe i możliwości rozwoju na różnych projektach,
- Program poleceń pracowniczych,
- Międzynarodowe środowisko i integracje zespołowe.
Podobne oferty:
09 wrz 2025
Klient portalu Praca.pl
Katowice
Doradca Techniczny z językiem węgierskim
Obsługa zapytań klientów B2C i B2B przez e-mail i telefon Rozwiązywanie reklamacji, pytań dotyczących napraw pogwarancyjnych i problemów technicznych Wyjaśnianie klientom działania urządzeń elektronicznych w sposób przystępny Utrzymywanie profesjonalnej...
Więcej informacji08 wrz 2025
Concentrix
Katowice
Technical Product Advisor with Polish
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics...
Więcej informacji08 wrz 2025
Concentrix
Katowice
Technical Product Advisor with Italian
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics...
Więcej informacji