- Obsługa klientów telefonicznie, mailowo i przez czat oraz media społecznościowe
- Rozwiązywanie reklamacji i problemów technicznych
- Poradnictwo produktowe i wsparcie w wyborze oferty
- Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi i pozytywnego wizerunku firmy
- Płynna znajomość języka czeskiego w mowie i piśmie (C1)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office
- Dobre zdolności komunikacyjne i organizacyjne
- Przyjazne podejście do klientów
- Opiekę medyczną i benefity sportowe
- Dostęp do szkoleń, kursów i platform e-learningowych
- Rozwój zawodowy poprzez coaching i mentoring
- Pracę w międzynarodowym i dynamicznym środowisku
- Udział w wydarzeniach firmowych i integracjach
Podobne oferty:
10 wrz 2025
Transgourmet Polska
Gliwice
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...
Więcej informacji09 wrz 2025
Klient portalu Praca.pl
Katowice
Doradca Techniczny z językiem węgierskim
Obsługa zapytań klientów B2C i B2B przez e-mail i telefon Rozwiązywanie reklamacji, pytań dotyczących napraw pogwarancyjnych i problemów technicznych Wyjaśnianie klientom działania urządzeń elektronicznych w sposób przystępny Utrzymywanie profesjonalnej...
Więcej informacji08 wrz 2025
Concentrix
Katowice
Technical Product Advisor with Polish
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics...
Więcej informacji