Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa klientów telefonicznie, mailowo i przez czat oraz media społecznościowe
  • Rozwiązywanie reklamacji i problemów technicznych
  • Poradnictwo produktowe i wsparcie w wyborze oferty
  • Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi i pozytywnego wizerunku firmy
Wymagania:
  • Płynna znajomość języka czeskiego w mowie i piśmie (C1)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office
  • Dobre zdolności komunikacyjne i organizacyjne
  • Przyjazne podejście do klientów
Oferujemy:
  • Opiekę medyczną i benefity sportowe
  • Dostęp do szkoleń, kursów i platform e-learningowych
  • Rozwój zawodowy poprzez coaching i mentoring
  • Pracę w międzynarodowym i dynamicznym środowisku
  • Udział w wydarzeniach firmowych i integracjach
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

10 wrz 2025

Transgourmet Polska

Gliwice

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...

Więcej informacji

09 wrz 2025

Klient portalu Praca.pl

Katowice

Doradca Techniczny z językiem węgierskim

Obsługa zapytań klientów B2C i B2B przez e-mail i telefon Rozwiązywanie reklamacji, pytań dotyczących napraw pogwarancyjnych i problemów technicznych Wyjaśnianie klientom działania urządzeń elektronicznych w sposób przystępny Utrzymywanie profesjonalnej...

Więcej informacji

08 wrz 2025

Concentrix

Katowice

Technical Product Advisor with Polish

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics...

Więcej informacji