- Kompleksowa obsługa pasażerów linii Ryanair
- Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat oraz e-mail
- Udzielanie ogólnych informacji oraz wsparcie w problemach podróżnych, takich jak zagubiony bagaż, rezerwacje biletów czy zmiany w lotach
- Rozwiązywanie codziennych problemów klientów i zarządzanie reklamacjami
- Biegłość w języku angielskim na poziomie C1
- Dyspozycyjność do pracy w biurze
- Umiejętności komunikacyjne i proklienckie
- Znajomość systemu Windows i MS Office
- Gotowość do rozpoczęcia pracy w połowie kwietnia
- Brak wymagania doświadczenia – oferujemy szkolenie
- Praca w zespole z poczuciem humoru i dostępem do kawy lub herbaty
- Możliwość poznania branży lotniczej od środka
- Elastyczne godziny pracy
- Lokalizacja w centrum Katowic
- Zatrudnienie na umowę zlecenie
- Świeże owoce i dni pizzy w ramach integracji zespołu
Podobne oferty:
20 kwi 2025
Concentrix
Katowice
Travel Advisor with Russian Expertise
Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional...
Więcej informacji19 kwi 2025
Concentrix
Katowice
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Zapewnienie wsparcia klientom poprzez telefon, chat lub formularze internetowe. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych, koordynacja napraw oraz udzielanie wsparcia technicznego. Obsługa zamówień i zwrotów, dbanie o pozytywne doświadczenia klientów. Biegła...
Więcej informacji19 kwi 2025
Concentrix
Katowice
Kundenservice-Spezialist - Superheld der Automobilbranche
Du betreust Kunden per Telefon, Chat und E-Mail - professionell, aber mit einem Lächeln, Du dokumentierst Interaktionen im CRM-System - du verfolgst, welche Maßnahmen du ergriffen und welche Lösung du vorgeschlagen hast, damit dir nichts entgeht - Details sind...
Więcej informacji