Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Prowadzenie obsługi klienta telefonicznie, mailowo oraz za pośrednictwem chatu z zachowaniem profesjonalizmu i pozytywnego nastawienia.
  • Dokumentowanie interakcji w systemie CRM i monitorowanie podejmowanych działań.
  • Współpraca zespołowa w celu poprawy jakości obsługi i szybkiego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • Minimum rok doświadczenia w obszarze call center lub obsługi klienta.
  • Biegłość w języku niemieckim na poziomie C1 i znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Wysoka odporność emocjonalna, precyzja, samodzielność oraz zdolności do rozwiązywania problemów.
  • Mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej oraz znajomość systemów CRM.
Oferujemy:
  • Możliwość pracy zdalnej w 100%.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie pozwalające zarówno na godne życie jak i oszczędzanie.
  • Szkolenia branżowe, pakiet benefitów (wybór świadczeń dodatkowych, ubezpieczenie zdrowotne i na życie).
  • Wsparcie menedżera i stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

09 cze 2025

Concentrix

Katowice

Customer Service Advisor with German

Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...

Więcej informacji

09 cze 2025

Concentrix

Katowice

Kundensupport - Spezialist mit Deutschkenntnissen

DEINE AUFGABEN: Kundenunterstützung: Sei der Ansprechpartner für Pre- und After-Sales-Support. Technische Problemlösung: Setze deine Problemlösungsfähigkeiten ein, um technische Issues schnell und effektiv zu lösen. Produktberatung: Führe Kunden durch...

Więcej informacji

09 cze 2025

Concentrix

Katowice

Customer Service Advisor with German

Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...

Więcej informacji