- Prowadzenie obsługi klienta telefonicznie, mailowo oraz za pośrednictwem chatu z zachowaniem profesjonalizmu i pozytywnego nastawienia.
- Dokumentowanie interakcji w systemie CRM i monitorowanie podejmowanych działań.
- Współpraca zespołowa w celu poprawy jakości obsługi i szybkiego rozwiązywania problemów.
- Minimum rok doświadczenia w obszarze call center lub obsługi klienta.
- Biegłość w języku niemieckim na poziomie C1 i znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Wysoka odporność emocjonalna, precyzja, samodzielność oraz zdolności do rozwiązywania problemów.
- Mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej oraz znajomość systemów CRM.
- Możliwość pracy zdalnej w 100%.
- Konkurencyjne wynagrodzenie pozwalające zarówno na godne życie jak i oszczędzanie.
- Szkolenia branżowe, pakiet benefitów (wybór świadczeń dodatkowych, ubezpieczenie zdrowotne i na życie).
- Wsparcie menedżera i stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
Podobne oferty:
09 cze 2025
Concentrix
Katowice
Customer Service Advisor with German
Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...
Więcej informacji09 cze 2025
Concentrix
Katowice
Kundensupport - Spezialist mit Deutschkenntnissen
DEINE AUFGABEN: Kundenunterstützung: Sei der Ansprechpartner für Pre- und After-Sales-Support. Technische Problemlösung: Setze deine Problemlösungsfähigkeiten ein, um technische Issues schnell und effektiv zu lösen. Produktberatung: Führe Kunden durch...
Więcej informacji09 cze 2025
Concentrix
Katowice
Customer Service Advisor with German
Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...
Więcej informacji