- Efektywna i profesjonalna obsługa klienta poprzez telefon, chat i email.
- Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
- Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy.
- Demonstracja entuzjazmu i ciepła w kontaktach z klientami.
- Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z produktami motoryzacyjnymi i cyfrowymi.
- Co najmniej rok doświadczenia w obsłudze klienta lub w call center, mile widziane w branży motoryzacyjnej.
- Zaawansowana znajomość języka szwedzkiego (min. C1) i dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
- Umiejętność zachowania spokoju i taktu w trudnych sytuacjach.
- Wysokie umiejętności organizacyjne i skupienie na szczegółach.
- Doskonałe zdolności rozwiązywania problemów i kreatywne podejście do zadań.
- Gotowość do nauki i dostosowania się do nowych technologii i procesów.
- Elastyczne warunki pracy zdalnej.
- Pakiet benefitów (system My Benefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Zdarzenia integracyjne dla zespołów.
- Płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat.
Podobne oferty:
21 sty 2025
Concentrix
Katowice
Customer service specialist in the automotive industry with German
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...
Więcej informacji21 sty 2025
Concentrix
Katowice
Customer Supporter with Italian
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with travel difficulties providing information on issues related to baggage, ticket reservations...
Więcej informacji21 sty 2025
Concentrix
Katowice
Customer Support Specialist with Italian / Specjalista ds. Wsparcia Pasażera z j. włoskim
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów,...
Więcej informacji