Ogłoszenie numer: 10401597, z dnia 2025-10-27
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta - Usługi Bankowe (niemiecki i angielski)
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Reagowanie na ogólne pytania dotyczące produktów kredytowych oraz usług mobilnych i internetowych
- Wsparcie w autoryzacji klientów, w tym aktywacja i blokada kart, zamówienia zastępczych i inne związane z kontem działania
- Zarządzanie limitami karty oraz aktualizacja danych kontaktowych
- Obsługa reklamacji i inicjowanie zwrotów z tytułu gestów dobrej woli
Wymagania
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) i bardzo dobra angielskiego (min. B2)
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Elastyczność w działaniu i zdolność do dostosowywania się do zmieniających się tematów
- Umiejętność zachowania spokoju i empatii
- Gotowość do zaprezentowania zaświadczenia o niekaralności
Oferujemy
- Dynamiczne, międzynarodowe środowisko pracy i elastyczny grafik
- Szkolenie wstępne i możliwość pracy zdalnej
- Programy dbające o dobre samopoczucie, e-learning oraz bonusy za polecenie znajomych
- Możliwość uczestnictwa w kursach językowych
Podobne oferty:
05 lis 2025
Concentrix
Katowice
Electronics leader
What will you do? respond to calls from German-speaking customers, help with repairs, warranties, parts and minor defects, look for solutions remotely (so that the service technician can have a rest), match products to customers in response to their needs, work with...
Więcej informacji05 lis 2025
Concentrix
Katowice
Customer Service advisor with German
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for...
Więcej informacji05 lis 2025
Concentrix
Katowice
Customer service specialist in the automotive industry with German
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...
Więcej informacji