Ogłoszenie numer: 10108408, z dnia 2025-08-11
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta - Usługi Bankowe (niemiecki i angielski)
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Reagowanie na ogólne pytania dotyczące produktów kredytowych oraz usług mobilnych i internetowych
- Wsparcie w autoryzacji klientów, w tym aktywacja i blokada kart, zamówienia zastępczych i inne związane z kontem działania
- Zarządzanie limitami karty oraz aktualizacja danych kontaktowych
- Obsługa reklamacji i inicjowanie zwrotów z tytułu gestów dobrej woli
Wymagania
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) i bardzo dobra angielskiego (min. B2)
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Elastyczność w działaniu i zdolność do dostosowywania się do zmieniających się tematów
- Umiejętność zachowania spokoju i empatii
- Gotowość do zaprezentowania zaświadczenia o niekaralności
Oferujemy
- Dynamiczne, międzynarodowe środowisko pracy i elastyczny grafik
- Szkolenie wstępne i możliwość pracy zdalnej
- Programy dbające o dobre samopoczucie, e-learning oraz bonusy za polecenie znajomych
- Możliwość uczestnictwa w kursach językowych
Podobne oferty:
06 wrz 2025
Concentrix
Katowice
Customer Service Advisor with Czech
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally Process warranty claims and coordinate repair services for customers...
Więcej informacji06 wrz 2025
Klient portalu Praca.pl
Katowice
Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Obsługa klientów niemieckojęzycznych poprzez czat, telefon i e-mail. Udzielanie informacji o produktach i akcesoriach. Wsparcie w procesie zamówień, zwrotów i kwestiach technicznych. Budowanie pozytywnych relacji z klientami. Bardzo dobra znajomość języka...
Więcej informacji06 wrz 2025
Concentrix
Katowice
Specialista zákaznického servisu s češtinou
Hlavní úkoly Zákaznický servis (pre/after sales) pro příchozí hovory Zpracování dotazů prostřednictvím telefonu, kontaktního formuláře, e-mailu, chatu a Facebooku Zpracování reklamací v rámci záruky Řešení technických problémů Porovnání...
Więcej informacji