Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Referent
Miejsce pracy: Jaworzno
Numer: StPr/25/0384
OBOWIĄZKI:
Do zadań i czynności należeć będzie przede wszystkim:1) współdziałanie z Urzędem Miejskim w Jaworznie, a w szczególności z Biurem Skarbnika Miasta i Wydziałem Współpracy Społecznej i Gospodarczej,2) współdziałanie z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,3) współdziałanie z Urzędem Skarbowym w zakresie realizacji ustaw podatkowych w tym:a) sporządzanie rocznych informacji podatkowych o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych,b) sporządzanie rocznej deklaracji dotyczącej wysokości pobranego podatku dochodowego od osób fizycznych,4) współdziałanie z bankiem prowadzącym obsługę Urzędu,5) prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości,6) realizacja dochodów i wydatków w zakresie Budżetu, projektów unijnych,7) sporządzanie wniosków o płatność oraz innych rozliczeń dotyczących projektów unijnych,8) realizacja wpłat dokonywanych przez pracodawców z tytułu zatrudnienia cudzoziemców,9) sporządzanie sprawozdawczości budżetowej oraz finansowej,10) naliczanie i wypłata pracownikom wynagrodzeń oraz innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy,11) obsługa kasowa Urzędu,12) rozliczenie inwentaryzacji składników majątkowych Urzędu,13) dokonywanie naliczeń amortyzacji oraz umorzeń środków trwałych oraz wartości niematerialnychi prawnych,14) prowadzenie magazynowej ewidencji ilościowo- wartościowej,15) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania (KP, KW),16) przygotowywanie informacji do sporządzania zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagradzaniu(druk Rp-7) dla celów emerytalno rentowych,17) współpraca z Komornikami Sądu Rejonowego w zakresie zajęć alimentacyjnych oraz zajęć komorniczych,18) windykacja administracyjna oraz sądowa należności Budżetu, Funduszu Pracy, Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz projektów unijnych,19) przygotowywanie danych merytorycznych do sporządzania sprawozdawczości i dokonywanie oceny efektywności działań w zakresie realizowanych zadań,20) planowanie wydatków na realizację zadań oraz wykorzystanie i wydatkowanie środków publicznych w sposób celowy, oszczędny i terminowy,21) opracowywanie okresowych sprawozdań i informacji dla potrzeb Dyrektora, Zastępcy i Naczelnika,22) przestrzeganie ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych,23) należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów,24) sporządzanie korespondencji w zakresie realizowanych zadań,25) prawidłowe ewidencjonowanie, przechowywanie i archiwizowanie akt wytworzonych w toku działalności Urzędu,26) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi,27) współpraca z innymi urzędami, instytucjami i organizacjami,28) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami,29) wykonywanie zadań i czynności w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie systemu kontroli zarządczej w PUP.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:1) wykształcenie - średnie lub wyższe,2) doświadczenie zawodowe (staż pracy) - 1 rok,3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5) nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:1) umiejętności zawodowe:a) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości,b) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,c) znajomość przepisów ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia,d) znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,e) umiejętności obsługi komputera (w środowisku Windows 10, pakiet MS Office, Libre Office).2) predyspozycje osobowościowe:a) umiejętność samodzielnej organizacji pracy i terminowego wykonywania zadań,b) umiejętność pracy w zespole,c) samodzielność,d) dyspozycyjność,e) łatwość wypowiadania się w mowie i piśmie,f) inicjatywa,g) kreatywność,h) odpowiedzialność,i) zaangażowanie,j) rzetelność,k) sumienność,l) bezstronność,m) odporność na stres,n) gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Miejsce pracy:

Jaworzno


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie

Podobne oferty:

03 wrz 2025

Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

Katowice

Referent

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca administracyjno-biurowa Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów) Zagrożenie...

Więcej informacji

02 wrz 2025

Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Gliwice

Referent ds. administracyjnych

Oferta stażu dla osób młodych (w wieku od 18 do 30 lat) w ramach programu z EFS PlusWykształcenie: min. średnie; znajomość techniki biurowej, znajomość pakietu Office; zakres obowiązków: obsługa korespondencji, archiwizacja dokumentów, pomoc biurowa w...

Więcej informacji

28 sie 2025

Komenda Miejska Policji w Bytomiu

Bytom

Starszy referent

Warunki pracy Praca w budynku Komendy Miejskiej Policji w Bytomiu. Praca biurowa w pozycji siedzącej w 8 godzinnym systemie pracy przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, kserokopiarkę, komputer oraz monitor...

Więcej informacji