Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Uprawnienia: Dokładność
Uprawnienia: Samodzielność
Uprawnienia: Komunikatywność
Wymagania inne:
Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 miesiące na stanowisku przedstawiciela ds. obsługi klienta. Wymagana znajomość języka angielskiego w piśmie w stopniu wyższym średnio zaawansowanym (B2). Wymagane umiejętności organizacyjne, pełna dyspozycyjność i sumienność w wykonywaniu zadań.
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 000,72 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Podobne oferty:
21 kwi 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Katowice
Główny specjalista ds. obsługi klienta
- Zakres obowiązków:1. Wstępne wprowadzanie zamówień,2. Terminowe zbieranie wszystkich istotnych informacji w celu dokładnego odpowiadania na wszystkie zapytania klientów,3. Dokładne i terminowe wykonywanie aktualizacji systemu: - konfiguracja nowego klienta,...
Więcej informacji20 kwi 2025
Concentrix
Zabrze
Ekspert branży odzieżowej
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon,...
Więcej informacji20 kwi 2025
Concentrix
Katowice
Ekspert branży odzieżowej
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon,...
Więcej informacji