Ogłoszenie numer: 9592930, z dnia 2025-03-23
Klient portalu Praca.pl
Pracownik Punktu Informacji
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Obsługa pasażerów i klientów dworca kolejowego – zawsze z uśmiechem!
- Udzielanie aktualnych informacji o rozkładach jazdy, promocjach i ofertach.
- Dostarczanie informacji dotyczących lokalizacji ważnych miejsc na dworcu oraz orientacji w topografii miasta.
- Przyjmowanie i odpowiedzialne zarządzanie zapytaniami, wnioskami oraz skargami naszych klientów.
Wymagania
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1 – będzie Ci potrzebna do swobodnej komunikacji z pasażerami.
- Sprawność w szybkim wyszukiwaniu informacji oraz umiejętność efektywnej komunikacji.
- Praktyczna znajomość MS Office i umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
- Doskonała znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
Oferujemy
- Przyjazną atmosferę pracy w dobrze zlokalizowanym miejscu.
- Elastyczne godziny pracy (7-21), możliwość pracy zmianowej.
- Terminowo wypłacane świadczenia oraz umowę zlecenie.
- Możliwości rozwoju zawodowego i awansu w ramach firmy.
Podobne oferty:
19 kwi 2025
Concentrix
Katowice
Specjalista obsługi klienta
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły...
Więcej informacji19 kwi 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Gliwice
Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce
Wykształcenie: średnie ogólne; znajomość języka angielskiego na poziomie B2; umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i zarządzania wieloma zgłoszeniami jednocześnie, bardzo dobra znajomość platform marketplace i ich systemów komunikacji z klientem...
Więcej informacji17 kwi 2025
Concentrix
Katowice
Specjalista obsługi klienta z językiem polskim
Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne. Sprawdzanie i...
Więcej informacji