- Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila.
- Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych.
- Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie reklamacjami oraz zagadnieniami związanymi z bagażem, rezerwacjami i zmianami w lotach.
- Znajomość języka włoskiego na poziomie co najmniej C1 oraz angielskiego na poziomie B1.
- Dyspozycyjność do pracy w biurze.
- Umiejętności komunikacyjne, orientacja na klienta oraz wysoka kultura osobista.
- Znajomość systemu Windows i pakietu MS Office.
- Elastyczne godziny pracy w przedziale 9:00–20:00.
- Nowoczesne miejsce pracy w Szczecinie lub Katowicach.
- Szkolenia wstępne, stałe wsparcie lidera zespołu oraz możliwość rozwoju i awansu wewnętrznego.
Podobne oferty:
23 sty 2025
Concentrix
Katowice
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim
Zadania: Obsługa klientów linii lotniczej, obejmująca wszystkie etapy podróży – od planowania do przylotu. Udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów oraz obsługa reklamacji i zgłoszeń dotyczących bagażu. Komunikacja z klientami za pośrednictwem...
Więcej informacji23 sty 2025
Concentrix
Gliwice
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Obsługa klienta przed i po sprzedaży, wsparcie w zakresie technicznym. Poradnictwo oraz promocje produktowe, zarządzanie połączeniami telefonicznymi. Praca z dokumentacją i danymi. Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) oraz dobra znajomość...
Więcej informacji23 sty 2025
Concentrix
Sosnowiec
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Obsługa klienta przed i po sprzedaży, wsparcie w zakresie technicznym. Poradnictwo oraz promocje produktowe, zarządzanie połączeniami telefonicznymi. Praca z dokumentacją i danymi. Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) oraz dobra znajomość...
Więcej informacji