Pracownik Działu Reklamacji

Ogłoszenie numer: 9804685, z dnia 2025-05-18

Klient portalu Praca.pl

Pracownik Działu Reklamacji

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Obsługa zgłoszeń i reklamacji od Klientów telefonicznie i mailowo.
  • Komunikacja z Klientami i współpraca z działami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi.
  • Koordynacja procesów reklamacyjnych.
  • Obsługa infolinii.
  • Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji w organizacji.

Wymagania

  • Minimum średnie wykształcenie.
  • Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, preferowane w turystyce.
  • Dobra znajomość języka angielskiego (B1+/B2).
  • Biegłość w języku polskim, zdolności pisemne i ustne.
  • Znajomość pakietu Office.
  • Komunikatywność, dokładność, zaangażowanie.
Mile widziane:
  • Wykształcenie w dziedzinie turystyki i rekreacji.
  • Znajomość praw turystyki.
  • Oferujemy:

Oferujemy

  • Umowa o pracę, pełny etat.
  • Szkolenia branżowe i wyjazdy.
  • Atrakcyjne ceny wakacji dla Ciebie i rodziny.
  • Bezpłatne bilety lotnicze i pobyty w hotelach.
  • Bezpłatna podróż poślubna.
  • Prywatna opieka medyczna.
  • Ubezpieczenie Warta.
  • Karta lunchowa, MyBenefit, Multisport.
  • Dofinansowanie do okularów.
  • Możliwości rozwoju w innych działach.
  • Welcome Pack.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

13 maj 2025

Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Katowice

Doradca telefoniczny w dziale relacji

Opis stanowiska: Telefoniczna i mailowa obsługa zgłoszeń oraz reklamacji od Klientów. Komunikacja z klientami, współpraca z działami internalnymi i partnerami zewnętrznymi. Zarządzanie procesami reklamacyjnymi. Obsługa infolinii klienta. Zarządzanie...

Więcej informacji

09 maj 2025

Klient portalu Praca.pl

Gliwice

Pracownik Działu Reklamacji

Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z...

Więcej informacji

07 maj 2025

AGATA Spółka Akcyjna

Gliwice

Specjalista ds. Reklamacji

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...

Więcej informacji