Ogłoszenie numer: 9804685, z dnia 2025-05-18
Klient portalu Praca.pl
Pracownik Działu Reklamacji
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Obsługa zgłoszeń i reklamacji od Klientów telefonicznie i mailowo.
- Komunikacja z Klientami i współpraca z działami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi.
- Koordynacja procesów reklamacyjnych.
- Obsługa infolinii.
- Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji w organizacji.
Wymagania
- Minimum średnie wykształcenie.
- Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, preferowane w turystyce.
- Dobra znajomość języka angielskiego (B1+/B2).
- Biegłość w języku polskim, zdolności pisemne i ustne.
- Znajomość pakietu Office.
- Komunikatywność, dokładność, zaangażowanie.
- Wykształcenie w dziedzinie turystyki i rekreacji.
- Znajomość praw turystyki.
- Oferujemy:
Oferujemy
- Umowa o pracę, pełny etat.
- Szkolenia branżowe i wyjazdy.
- Atrakcyjne ceny wakacji dla Ciebie i rodziny.
- Bezpłatne bilety lotnicze i pobyty w hotelach.
- Bezpłatna podróż poślubna.
- Prywatna opieka medyczna.
- Ubezpieczenie Warta.
- Karta lunchowa, MyBenefit, Multisport.
- Dofinansowanie do okularów.
- Możliwości rozwoju w innych działach.
- Welcome Pack.
Podobne oferty:
13 maj 2025
Coral Travel Poland Sp. z o.o.
Katowice
Doradca telefoniczny w dziale relacji
Opis stanowiska: Telefoniczna i mailowa obsługa zgłoszeń oraz reklamacji od Klientów. Komunikacja z klientami, współpraca z działami internalnymi i partnerami zewnętrznymi. Zarządzanie procesami reklamacyjnymi. Obsługa infolinii klienta. Zarządzanie...
Więcej informacji09 maj 2025
Klient portalu Praca.pl
Gliwice
Pracownik Działu Reklamacji
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z...
Więcej informacji07 maj 2025
AGATA Spółka Akcyjna
Gliwice
Specjalista ds. Reklamacji
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...
Więcej informacji