- Rejestracja dokumentów w systemie klienta
- Przygotowanie danych finansowych
- Przygotowanie plików dla działu ADM do FV klienta
- Weryfikacja i korygowanie różnic, wyjaśnienie niezgodności
- Wsparcie administracyjne dla działu spedycji
- Kontrolowanie dokumentów transportowych pod względem formalnym i ich ewidencja
- Dbanie o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń
- Przygotowywanie raportów, zestawień, wskaźników jakościowych
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min.1 rok)
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności programu Excel
- Samodzielność, dokładność i precyzja w działaniu
- Umiejętność dobrej organizacji pracy i wyznaczania priorytetów, systematyczność
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność i terminowość
- Znajomość dokumentacji transportowej będzie dodatkowym atutem
- Umowa na zastępstwo (ok. 1,5 roku)
- Pracę hybrydową (po okresie wdrożenia) poniedziałek - piątek
- System benefitów: karta MultiSport, bilety do kina, teatru, imprez kulturalnych, system rabatowy, dofinansowanie do posiłków
- Opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie dla Pracownika i jego rodziny
- Pracę w przyjaznym zespole
- Ciekawą, dynamiczną pracę w firmie będącej liderem na europejskim rynku logistyki dla przemysłu i motoryzacji
Jako organizacja globalna oraz część grupy CMA CGM, różnorodność ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu; tylko odzwierciedlając kulturę, języki i lokalną wiedzę o naszych klientach, możemy odnieść sukces. Zatrudniając ludzi z różnym doświadczeniem i umiejętnościami, poszerzamy wiedzę oraz zwiększamy naszą kreatywność i innowacyjność.
Uwaga: Procesy rekrutacyjne w CEVA Logistics obejmują komunikację z kandydatami za pośrednictwem oficjalnych mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn lub za pośrednictwem adresu e-mail firmy o następującym schemacie: imię[email protected]. Zalecamy, nie odpowiadać na propozycje biznesowe i/lub oferty pracy pochodzące od niezaufanych nadawców.
Podobne oferty:
03 cze 2025
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KATOWICACH
Katowice
Inspektor ds. administracji i obsługi interesanta w biurze administracyjnym
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Katowicach Śląski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatkę/kandydata na stanowisko: inspektora ds. administracji i obsługi interesanta w Biurze Administracyjnym.- Wymiar etatu: pełny etat -...
Więcej informacji28 maj 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Zabrze
Pracownik administracyjno- biurowy (staż)
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne Wymagania inne:
Więcej informacji19 maj 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Tychy
Pracownik administracyjny (staż)
w załączniku Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Uprawnienia: komputer - obsługa Uprawnienia: MS OFFICE Wymagania inne: wykształcenie zawodowe lub średnie, komunikatywność, szybkość uczenia się, obsługa komputera (MS Office).
Więcej informacji