Pracownik administracyjno - biurowy ze znajomością podstaw kadr

FIRMA BUDOWLANA PATRYK WALCZYK
Pracownik administracyjno - biurowy ze znajomością podstaw kadr
Miejsce pracy: Piekary Śląskie
Numer: StPr/25/0280
OBOWIĄZKI:
Prace biurowe, sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy, pilnowanie badań lekarskich i okresowych pracowników, sporządzanie list obecności oraz ewidencja urlopów, prowadzenie ewidencji obecności pracowników. Wykonywanie zadań zleconych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie ogólnokształcące, umiejętność obsługi urządzeń biurowych wymagana, mile widziane doświadczenie w pracy w biurze, mile widziane prawo jazdy kat. b

Miejsce pracy:

Piekary Śląskie


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 do 5 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

Praca w godzinach 7-15 pon - pt

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich

Podobne oferty:

09 wrz 2025

Klient portalu Praca.pl

Ruda Śląska

Specjalista ds. Obsługi Projektów Maszyn Budowlanych

Obsługa projektów w systemie ERP – od zamówienia po sprzedaż lub wynajem maszyn budowlanych Kontrola poprawności umów sprzedaży i najmu oraz polis ubezpieczeniowych Organizacja transportu maszyn i wyposażenia w kraju i za granicą Nadzór nad stanem...

Więcej informacji

09 wrz 2025

TUV Rheinland Group

Katowice

Administration Services Specialist with German (w/m/d)

The Administrative Services Specialist provides back-end administrative support , focusing on structured processes, data management, planning and coordination support. This role helps main business process execution with maintaining accurate records, process...

Więcej informacji

07 wrz 2025

Urząd Miejski w Zabrzu

Zabrze

Inspektor

Do głównych obowiązków Inspektorów będzie należało:1. Sporządzanie i aktualizacja listy potencjalnych zagrożeń, jakie mogą mieć miejsce na terenie Zabrza oraz bieżące sporządzanie listy niezbędnych sił i środków dla przeciwdziałania sytuacjom...

Więcej informacji