Podinspektor

URZĄD MIEJSKI W BĘDZINIE
Podinspektor
Miejsce pracy: Będzin
Numer: StPr/25/1023
OBOWIĄZKI:
Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z udzielaniem licencji w zakresie przewozu osób taksówką.Opłaty TAXI.Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem dokumentów zamówień publicznych (zapytania ofertowe, notatki, wydatkowania, umowy itp.) oraz nadzór nad ich przygotowaniem i obiegiem.Rozpatrywanie skarg, wniosków i pism kierowanych do Wydziału związanych z ustalonym zakresem czynności.Prowadzenie rejestru opłat w systemie komputerowym oraz rozliczania z tego tytułu.Bieżące prowadzenie dokumentacji z wykonywanych zadań.Wykonywanie innych poleceń określonych przez Naczelnika Wydziału Gospodarki Komunalnej oraz Kierownika Referatu Transportu i Drogownictwa.Archiwizacja dokumentów dotyczących zakresu czynności zgodnie z instrukcją kancelaryjną dla organów gminy i związków międzygminnych.Udzielanie informacji publicznych, przygotowywanie ankiet, raportów i sprawozdań.Współpraca z organami administracji publicznej, organizacjami pozarządowymi iinstytucjami naukowo - badawczymi w zakresie działania Wydziału.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

1) Wykształcenie minimum średnie (preferowane: administracja).2) Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w branży związanej z licencjami TAXI i zamówieniami publicznymi.3) Znajomość przepisów: ustawa o Transporcie Drogowym, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Prawo Zamówień Publicznych.4) Biegła obsługa komputera, pakietu MS Office, KAN.5) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane zoskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.6) Pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych.7) Umiejętność analizy przepisów prawnych.8) posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z zapisami art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024, poz. 1135) pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej (art. 5 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku ustawy o służbie cywilnej (t.j. Dz.U. z 2024, poz. 409).

Miejsce pracy:

Będzin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 840 do 6 120 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Podobne oferty:

09 wrz 2025

Klient portalu Praca.pl

Ruda Śląska

Specjalista ds. Obsługi Projektów Maszyn Budowlanych

Obsługa projektów w systemie ERP – od zamówienia po sprzedaż lub wynajem maszyn budowlanych Kontrola poprawności umów sprzedaży i najmu oraz polis ubezpieczeniowych Organizacja transportu maszyn i wyposażenia w kraju i za granicą Nadzór nad stanem...

Więcej informacji

09 wrz 2025

TUV Rheinland Group

Katowice

Administration Services Specialist with German (w/m/d)

The Administrative Services Specialist provides back-end administrative support , focusing on structured processes, data management, planning and coordination support. This role helps main business process execution with maintaining accurate records, process...

Więcej informacji

07 wrz 2025

Urząd Miejski w Zabrzu

Zabrze

Inspektor

Do głównych obowiązków Inspektorów będzie należało:1. Sporządzanie i aktualizacja listy potencjalnych zagrożeń, jakie mogą mieć miejsce na terenie Zabrza oraz bieżące sporządzanie listy niezbędnych sił i środków dla przeciwdziałania sytuacjom...

Więcej informacji