Pielęgniarka

Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Pielęgniarka
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/0019
OBOWIĄZKI:
Wykonywanie zabiegów leczniczo-diagnostycznych, prowadzenie dokumentacji medycznej, rejestracja pacjentów-ustalanie terminów, przestrzeganie procedur medycznych oraz zasad RODO.Praca na 2 zmiany (8.00-15.35, 10.30-18.00). Umowa o pracę lub umowę zlecenie (możliwość wyboru).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pielęgniarka (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: średnie zawodowe, medyczne
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

wykształcenie średnie medyczne lub wyższe, kurs środowiskowo-rodzinny, EKG, szczepień ochronnych, umiejętność wykonywania iniekcji sc, im, iv, wykonywania EKG, podania szczepionki, zebrania wywiadu "triage", empatia, asertywność, doświadczenie w zawodzie

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 7 000 do 8 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Podobne oferty:

21 kwi 2025

Praca.pl

Tychy

Pielęgniarka / Pielęgniarz

Twoje zadania: Przygotowanie i prowadzenie zabiegów hemodializy Zapewnienie pacjentom wysokiej jakości opieki Edukacja zdrowotna i promocja zdrowego stylu życia Prowadzenie elektronicznej dokumentacji medycznej Nasze oczekiwania: Aktualne prawo wykonywania zawodu...

Więcej informacji

21 kwi 2025

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Tarnowskie Góry

Młodsza pielęgniarka/młodszy ratownik medyczny

Wykonywanie zleconych czynności diagnostycznych, pobieranie materiału, realizacja opieki pielęgniarskiej, dokumentacja przebiegu opieki, wydawanie leków Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: Wymagane aktualne prawo wykonywania...

Więcej informacji

20 kwi 2025

DaVita sp. z o.o.

Tychy

Pielęgniarka / Pielęgniarz

Opis stanowiska: będziesz odpowiedzialny za przygotowanie i prowadzenie zabiegów hemodializy zapewnisz pacjentom wysoką jakość opieki będziesz edukował pacjentów i promował zdrowy tryb życia poprowadzisz elektroniczną dokumentację medyczną pacjentów...

Więcej informacji