Młodszy specjalista (customer loyalty member iv)

Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Młodszy specjalista (customer loyalty member iv)
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/25/0888
OBOWIĄZKI:
- Praca w językach angielskim oraz francuskim, związanym z obsługą klientów w kierunku Belgii w ramach procesów rekrutacyjnych i HR. Dbałość o pełną zgodność działań z obowiązującymi przepisami prawa kadrowego oraz regulacjami wewnętrznymi, także poprzez udzielanie wsparcia technicznego. Tworzenie i rozwijanie systemu zarządzania wiedzą organizacyjną, w tym efektywne wykorzystanie zasobów informacyjnych i intelektualnych pracowników. Analiza trendów danych i przygotowywanie raportów wspomagających podejmowanie decyzji strategicznych w ramach rekrutacji pracowników na terenie Polski.- Miejsce wykonywania pracy: Główne miejsce wykonywania pracy - oddział firmy w Katowicach oraz praca zdalna w miejscu zamieszkania.- Godziny Pracy: 8:00-16:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: francuski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na podobnym stanowisku związanym z procesami rekrutacyjnymi i kadrowymi.

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Podobne oferty:

21 kwi 2025

Klient portalu Praca.pl

Katowice

Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim

Wsparcie klientów przez telefon, chat lub online. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych oraz koordynacja serwisów. Zarządzanie zamówieniami i zwrotami, zapewnienie dobrej obsługi. Zaawansowana znajomość języka niemieckiego i dobra znajomość angielskiego....

Więcej informacji

21 kwi 2025

Klient portalu Praca.pl

Katowice

Doradca Klienta z Językiem Niemieckim w Sektorze Motoryzacyjnym

Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, email), podtrzymywanie profesjonalizmu. Rejestracja interakcji w systemie CRM. Inicjowanie działań na rzecz poprawy doświadczeń klientów. Utrzymanie aktualnej wiedzy o ofercie firmy. Zapewnianie pozytywnych,...

Więcej informacji

21 kwi 2025

Concentrix

Katowice

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej (z językiem niemieckim)

Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat oraz email z profesjonalizmem. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy ogólnego doświadczenia klienta. Utrzymywanie aktualnej wiedzy o...

Więcej informacji