- Obsługa klientów telefonicznie, mailowo i poprzez chat.
- Postępowanie zgodnie z procedurami firmy.
- Rozwiązywanie reklamacji i zarządzanie zamówieniami.
- Wsparcie techniczne i proces zakupowy klienta.
- Dążenie do zwiększenia satysfakcji klientów.
- Biegła znajomość węgierskiego (C1/C2) i angielskiego (B2).
- Doświadczenie w obsłudze klienta i kompetencje IT.
- Umiejętność pracy zespołowej i wsparcia kolegów.
- Preferowane wykształcenie średnie i znajomość nowych technologii.
- Praca w nowoczesnym biurze z szerokim pakietem benefitów.
- Możliwość rozwoju i szkoleń.
- Międzynarodowe środowisko pracy i atrakcyjne bonusy.
Podobne oferty:
07 wrz 2025
Concentrix
Katowice
Customer Service Specialist with Swedish
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer...
Więcej informacji07 wrz 2025
Concentrix
Katowice
Customer Service advisor with German
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for...
Więcej informacji06 wrz 2025
Concentrix
Katowice
Coffee Market Expert with Czech or Slovak
Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine market, dedicated to delivering the perfect coffee experience to...
Więcej informacji