Konsultant ds. Wsparcia Klienta z językiem włoskim

Ogłoszenie numer: 9920341, z dnia 2025-06-07

Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. Wsparcia Klienta z językiem włoskim

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Zapewnianie kompleksowej obsługi klientów.
  • Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail.
  • Udzielanie informacji o bagażach, rezerwacjach biletów, przekładaniu lotów.
  • Rozwiązywanie codziennych problemów klientów.
  • Obsługa reklamacji i problemów.

Wymagania

  • Znajomość włoskiego (min. C1) i angielskiego (B2).
  • Możliwość pracy w biurze.
  • Umiejętności komunikacyjne i orientacja na klienta.
  • Obsługa systemu Windows i MS Office.
  • Data rozpoczęcia pracy - połowa kwietnia.
  • Doświadczenie nie jest wymagane - zapewniamy szkolenia.

Oferujemy

  • Wynagrodzenie na umowie cywilnoprawnej (35,71 PLN/h).
  • Elastyczne godziny pracy.
  • Nowoczesne miejsce pracy w centrum miasta.
  • Wydarzenia integracyjne.
  • Płatne szkolenie.
  • Wsparcie lidera zespołu i mentoring.
  • System promocji wewnętrznej.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

07 cze 2025

Concentrix

Katowice

Customer Support with Spanish

Your responsibilities providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with travel difficulties providing information on issues related to baggage,...

Więcej informacji

07 cze 2025

Concentrix

Katowice

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Włoskim

Obsługa klientów linii lotniczych poprzez rozmowy telefoniczne, chat i e-mail, oferowanie informacji oraz rozwiązywanie problemów związanych z podróżami, rezerwacjami i bagażem. Biegłość w języku włoskim (min. C1) i angielskim (B2), komunikatywność,...

Więcej informacji

06 cze 2025

Concentrix

Katowice

Customer service specialist in the automotive industry with Danish

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...

Więcej informacji