Konsultant ds. Podróży z Językiem Rosyjskim

Konsultant ds. Podróży z Językiem Rosyjskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Komunikacja z klientami poprzez telefon, chat i email w celu tworzenia niezapomnianych doświadczeń podróżniczych.
  • Dostarczanie wyjątkowych wrażeń, dbałość o detale i spersonalizowane planowanie podróży.
  • Ochrona poufnych informacji i budowanie zaufania w każdej interakcji.
  • Współpraca w dynamicznym zespole, wspieranie się nawzajem w dążeniu do najlepszych wyników.
Wymagania:
  • Płynność językowa: Rosyjski na poziomie C1 i angielski na poziomie B2.
  • Pozytywne nastawienie i chęć pomocy innym.
  • Elastyczność w godzinach pracy, w tym gotowość do pracy w weekendy i święta.
  • Zaangażowanie i chęć pracy w biurowym środowisku.
Oferujemy:
  • Stabilność zatrudnienia na pełny etat i konkurencyjne benefity.
  • Dynamiczne i nowoczesne miejsce pracy.
  • Kompleksowe szkolenia przygotowujące do pracy z klientem.
  • Wsparcie międzynarodowego zespołu i możliwości rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

22 kwi 2025

Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Katowice

Młodszy specjalista (customer loyalty member iv)

- Praca w językach angielskim oraz francuskim, związanym z obsługą klientów w kierunku Belgii w ramach procesów rekrutacyjnych i HR. Dbałość o pełną zgodność działań z obowiązującymi przepisami prawa kadrowego oraz regulacjami wewnętrznymi, także...

Więcej informacji

21 kwi 2025

Klient portalu Praca.pl

Katowice

Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim

Wsparcie klientów przez telefon, chat lub online. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych oraz koordynacja serwisów. Zarządzanie zamówieniami i zwrotami, zapewnienie dobrej obsługi. Zaawansowana znajomość języka niemieckiego i dobra znajomość angielskiego....

Więcej informacji

21 kwi 2025

Klient portalu Praca.pl

Katowice

Doradca Klienta z Językiem Niemieckim w Sektorze Motoryzacyjnym

Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, email), podtrzymywanie profesjonalizmu. Rejestracja interakcji w systemie CRM. Inicjowanie działań na rzecz poprawy doświadczeń klientów. Utrzymanie aktualnej wiedzy o ofercie firmy. Zapewnianie pozytywnych,...

Więcej informacji