- Komunikacja z klientami przez telefon, czat, e-mail.
- Dokumentowanie interakcji z klientami.
- Praca zespołowa nad poprawą jakości obsługi.
- Profesjonalne i entuzjastyczne podejście do klienta.
- Rozwiązywanie problemów dzięki znajomości produktów.
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta.
- Zaawansowana znajomość języka fińskiego (C1) oraz dobra znajomość angielskiego (B2).
- Umiejętność zimnej krwi i organizacji przy interakcjach z klientami.
- Skupienie, dbałość o szczegóły, umiejętność rozwiązywania problemów.
- Doświadczenie z klientami premium i systemami CRM.
- Możliwość pracy zdalnej.
- Pakiet benefitów (MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Imprezy firmowe i wsparcie team leadera.
- Szkolenia i stabilną umowę o pracę na pełen etat.
Podobne oferty:
21 sty 2025
Concentrix
Katowice
Customer service specialist in the automotive industry with German
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...
Więcej informacji21 sty 2025
Concentrix
Katowice
Customer Supporter with Italian
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with travel difficulties providing information on issues related to baggage, ticket reservations...
Więcej informacji21 sty 2025
Concentrix
Katowice
Customer Support Specialist with Italian / Specjalista ds. Wsparcia Pasażera z j. włoskim
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów,...
Więcej informacji