- Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail.
- Dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
- Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach i procedurach.
- Zapewnienie pozytywnego kontaktu z klientami.
- Rozwiązywanie problemów wykorzystując wiedzę o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych.
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowana branża motoryzacyjna.
- Zaawansowana znajomość portugalskiego (min. C1) i dobra znajomość angielskiego (B2).
- Zdolność do zachowania spokoju i taktu.
- Silne umiejętności organizacyjne i skupienie na szczegółach.
- Wysokie umiejętności rozwiązywania problemów.
- Gotowość do nauki i dostosowywania się do nowych technologii.
- Możliwość pracy zdalnej z domu.
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie życiowe, system benefitów).
- Integracje i wydarzenia zespołowe.
- Płatne szkolenie przygotowujące do bezpośrednich kontaktów z klientami.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat na umowę o pracę.
Podobne oferty:
21 sty 2025
Concentrix
Katowice
Customer service specialist in the automotive industry with German
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...
Więcej informacji21 sty 2025
Concentrix
Katowice
Customer Supporter with Italian
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with travel difficulties providing information on issues related to baggage, ticket reservations...
Więcej informacji21 sty 2025
Concentrix
Katowice
Customer Support Specialist with Italian / Specjalista ds. Wsparcia Pasażera z j. włoskim
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów,...
Więcej informacji