- Oferuj wsparcie klientom poprzez telefon, czat, i e-mail, promując pozytywne interakcje.
- Dbaj o poufność danych klientów.
- Współpracuj z zespołem w celu osiągnięcia wyjątkowych doświadczeń dla klientów.
- Języki: Biegła znajomość rosyjskiego (C1) i angielskiego (B2).
- Dostępność: Elastyczne godziny pracy, w tym weekendy i święta.
- Umiejętności interpersonalne: Pozytywne nastawienie i chęć pomocy.
- Umowa o pracę.
- Pakiet benefitów: Opieka zdrowotna, ubezpieczenie, fundusz rekreacyjny.
- Szkolenia i możliwości rozwoju.
- Motywująca kultura pracy i organizacja wydarzeń integracyjnych.
Podobne oferty:
06 wrz 2025
Dorado.pl sp. z o.o.
Tychy
Pracownik Obsługi Klienta i Administracji
Opis stanowiska: Obsługa klientów telefonicznie Fakturowanie i raportowanie Działania administracyjne Praca dwuzmianowa (5:30-16:00) Wymagania: Minimum średnie wykształcenie Komunikatywność Dyspozycyjność i systematyczność Samodzielność w organizacji...
Więcej informacji06 wrz 2025
Transgourmet Polska
Gliwice
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...
Więcej informacji06 wrz 2025
Concentrix
Katowice
Technical Product Advisor with Hungarian
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls. Support individual (B2C) and business customers (B2B). Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues. Explain non-technical customers how electronics...
Więcej informacji