- Wspieranie klientów drogą mailową, analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń przy użyciu dostępnych narzędzi.
- Obsługa zwrotów finansowych i zgłoszeń dotyczących ochrony danych osobowych.
- Komunikacja z klientami, rejestrowanie informacji w systemie wewnętrznym.
- Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Umiejętność tłumaczenia problemów, logiczne myślenie, rozwiązywanie problemów.
- Cierpliwość, empatia, szybkość pisania, swoboda obsługi komputera.
- Pełna dyspozycyjność.
- Umowa o pracę, różnorodne szkolenia.
- Bogaty pakiet benefitów (opieka zdrowotna, karta sportowa, ubezpieczenie, bonusy).
- Programy rozwojowe i możliwość awansu.
- Przyjazne środowisko pracy z wieloma wydarzeniami integracyjnymi.
Podobne oferty:
10 wrz 2025
Transgourmet Polska
Gliwice
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...
Więcej informacji09 wrz 2025
Klient portalu Praca.pl
Katowice
Doradca Techniczny z językiem węgierskim
Obsługa zapytań klientów B2C i B2B przez e-mail i telefon Rozwiązywanie reklamacji, pytań dotyczących napraw pogwarancyjnych i problemów technicznych Wyjaśnianie klientom działania urządzeń elektronicznych w sposób przystępny Utrzymywanie profesjonalnej...
Więcej informacji08 wrz 2025
Concentrix
Katowice
Technical Product Advisor with Polish
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics...
Więcej informacji