Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne, pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, urządzenie wielofunkcyjne, niszczarkę, komputer oraz monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy.
Do czynników występujących na stanowisku pracy należy obsługa klienta zewnętrznego (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorcy).
Stanowisko pracy w Wydziale Postępowań Administracyjnych usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku I, w kompleksie budynków KWP w Katowicach przy ulicy Lompy 19. Budynek I nie jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami: brak wind, podjazdów, toalet dostosowanych dla osób z niepełnosprawnością ruchową.
Więcej na temat dostępności: https://slaska.bip.policja.gov.pl/KWK/deklaracja-dostepnosci/34715,Deklaracja-dostepnosci.html
Zakres zadań
- Przyjmuje, ewidencjonuje, kompletuje oraz przedkłada dokumenty i korespondencję jawną naczelnikowi wydziału, a następnie zaewidencjonowaną i zadekretowaną korespondencję przekazuje właściwym referentom spraw celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów.
- Prowadzi dokumentację ewidencyjną związaną z obsługą kancelaryjną wydziału w postaci dzienników korespondencyjnych i rejestrów pomocniczych oraz monitoruje prawidłowość i terminowość rozliczania się referentów spraw z pobranych dokumentów w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów w wydziale.
- Obsługuje pocztę elektroniczną, centralę telefoniczną, system faksowo-mailowy, programy do wysyłania korespondencji jawnej za pośrednictwem Poczty Polskiej i elektroniczną platformę usług administracji publicznej (ePUAP) celem nadania właściwego biegu wpływającym i wysyłanym dokumentom jawnym.
- Prowadzi rejestry oraz sporządza wykazy i zestawienia dotyczące spraw pracowniczych, organizacyjnych, logistycznych w celu umożliwienia prawidłowego funkcjonowania wydziału.
- Sporządza, przepisuje, powiela dokumenty na polecenie naczelnika wydziału w celu wsparcia bieżącej pracy komórki.
- Ewidencjonuje czas pracy, urlopy, absencje policjantów i pracowników oraz sporządza wykazy, w tym wykazy należności pieniężnych w celu dostarczenia aktualnych informacji kierownictwu wydziału i innym komórkom organizacyjnym.
- Archiwizuje dokumenty jawne wytworzone przez pracowników sekretariatu, sporządza spisy oraz protokoły brakowania dokumentacji niearchiwalnej BC i przekazuje je do archiwum w celu zapewnienia ich prawidłowego przechowywania.
- Realizuje zadania wynikające z potrzeb doraźnych i poleceń kierownictwa wydziału.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
- Umiejętność pracy w zespole
- Komunikatywność
- Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
- Samodzielność
- Znajomość obsługi urządzeń biurowych i oprogramowania komputerowego
- Poświadczenie bezpieczeństwa z klauzulą dopuszczalności „poufne” albo oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej i uzyskanie poświadczenia do wymaganej klauzuli
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - NIE DOTYCZY TO KANDYDATEK/KANDYDATÓW URODZONYCH 1 SIERPNIA 1972 R. LUB PÓŹNIEJ. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Odpowiedzialność
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
Podobne oferty:
21 kwi 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Gliwice
Pracownik biurowy
Wykształcenie: średnie; doświadczenie w biurze obsługi klienta (branża motoryzacyjna); podstawowa znajomość języka angielskiego; umiejętność pracy z klientem; zakres obowiązków: obsługa biura na stacji kontroli pojazdów (warsztat); kosztorysowanie,...
Więcej informacji21 kwi 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Gliwice
Pracownik biurowy
Wykształcenie: średnie; doświadczenie w biurze obsługi klienta (branża motoryzacyjna); podstawowa znajomość języka angielskiego; umiejętność pracy z klientem; zakres obowiązków: obsługa biura na stacji kontroli pojazdów (warsztat); kosztorysowanie,...
Więcej informacji21 kwi 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Gliwice
Pracownik obsługi biura/doradztwo
Wykształcenie: średnie; obsługa komputera; mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta; umiejętność archiwizacji dokumentów; zakres obowiązków: pomoc w prowadzeniu biura obsługi klienta; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice Wymagania...
Więcej informacji