Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne i sztuczne, pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, kserokopiarkę oraz komputer. Praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy. Do czynników szczególnie utrudniających wykonywanie zadań należą narażenie na kontakt z zawartością nieszczelnych przesyłek oraz permanentna obsługa klientów zewnętrznych. Stanowisko pracy usytuowane jest na V piętrze Komendy Miejskiej Policji w Katowicach ul. Lompy 19.
Zakres zadań
- prowadzenie obsługi organizacyjnej i kancelaryjno-biurowej sekretariatu wydziału w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji,
- prowadzenie rejestrów i ewidencji pomocniczej w celu zapewnienia właściwej ewidencji dokumentów,
- odbieranie i nadawanie przesyłek pocztowych mogących zawierać środki chemiczne lub materiał biologiczny do badań w celu właściwej dystrybucji tych przesyłek,
- dystrybucja aktów prawnych w celu prawidłowej realizacji zadań,
- sporządzanie wykazów należności z tytułu kosztów dojazdu do służby celem wypłaty,
- prowadzenie ewidencji urlopów w celu bieżącego nadzoru nad ich wykorzystaniem,
- dokonywanie okresowych przeglądów zapisów prowadzonych w dziennikach i rejestrach w celu prawidłowego rozliczenia przydzielonej korespondencji do realizacji.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
- posiadanie Poświadczenia Bezpieczeństwa o klauzuli "poufne" lub złożenie oświadczenia o poddaniu się procedurze sprawdzającej i uzyskanie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych ww. klauzulą
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność organizowania pracy własnej
- umiejętność współpracy, komunikowania się
- rzetelność i terminowość
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne oferty:
04 lis 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Dąbrowa Górnicza
Pracownik biurowy
-rejestracja dokumentacji, przygotowywanie dokumentacji celem przekazania do archiwum (sprawdzanie kwalifikacji, segregowanie, układanie, numerowanie stron, sporządzanie przeglądów akt, poznanie zasad obiegu dokumentów w jednostce, kontowanie zarchiwizowanych...
Więcej informacji04 lis 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Dąbrowa Górnicza
Pracownik biurowy
- prace biurowe i administracyjne- obsługa klientów- przygotywawanie sprawozdań i raportów- obsługa urządzeń biurowych- porządkowanie i archiwizacja dokumentów- obsługa korespondencji firmowej i urzędowej- wykonywanie doraźnych poleceń na terenie firmy-...
Więcej informacji03 lis 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Sosnowiec
Pracownik obsługi biurowej
wsparcie w bieżącej pracy Wydziału Świadczeń Emerytalno-Rentowych w zakresie obiegu dokumentów i innych prac o charakterze administracyjno -biurowym, praca w godzinach 7.00-15.00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia:...
Więcej informacji