Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wymagania: wykształcenie wyższe, minimum roczne doświadczenie w przygotowaniu i udzielaniu zamówień publicznych po stronie Zamawiającego, minimum 4-letni staż pracy, w tym co najmniej 1 rok pracy na stanowisku związanym z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedur na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ukończone kursy i szkolenia w zakresie zamówień publicznych oraz prawa budowlanego, studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych, doświadczenie w pracy na różnych platformach do udzielania zamówień publicznych, znajomość obsługi komputera (MS Office Word, Excel, Open Office, DOM 5), samodzielność, umiejętność pracy w zespole, efektywne zarządzanie czasem pracy, umiejętności analityczne, komunikatywność.Wymagania inne: a) Posiadają obywatelstwo polskie;b) Posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych;c) Nie były skazane prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;d) Cieszą się nieposzlakowaną opinią;e) Posiadają znajomość przepisów z zakresu: prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych, prawo budowlane, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o finansach publicznych, kodeks cywilny, ustawa o samorządzie gminnym.
Bytom
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia:
Praca w godzinach: poniedziałek 07.30-15.30 i 09.30-17.30, wtorek-piątek 07.30-15.30wynagrodzenie 5100+ wysługa lat.Zatrudnienie: pierwsza umowa na czas określony po naborze na pół roku
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Podobne oferty:
05 cze 2025
Poczta Polska S.A.
Katowice
Specjalista ds. Realizacji Zamówień
Miejsce pracy: cala Polska; Biuro Zakupów Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: udział w organizowaniu, przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych i...
Więcej informacji