Doradca telefoniczny w dziale relacji

Doradca telefoniczny w dziale relacji
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska:
  • Telefoniczna i mailowa obsługa zgłoszeń oraz reklamacji od Klientów.
  • Komunikacja z klientami, współpraca z działami internalnymi i partnerami zewnętrznymi.
  • Zarządzanie procesami reklamacyjnymi.
  • Obsługa infolinii klienta.
  • Zarządzanie przepływem informacji w firmie.
Wymagania:
  • Średnie wykształcenie jako minimalne.
  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku, preferencyjnie w branży turystycznej.
  • Dobra znajomość języka angielskiego, poziom B1+/B2.
  • Biegłość w języku polskim, umiejętność komunikacji pisemnej i ustnej.
  • Znajomość Microsoft Office.
  • Umiejętność komunikacji, dokładność, zaangażowanie.
Dodatkowe atuty:
  • Wykształcenie z zakresu turystyki i rekreacji.
  • Wiedza o prawach w turystyce.
Oferujemy:
  • Umowa o pracę na pełny etat.
  • Szkolenia  i wyjazdy.
  • Atrakcyjne ceny wakacji dla Ciebie i rodziny.
  • Bezpłatne bilety lotnicze i pobyty w hotelach.
  • Bezpłatna podróż poślubna.
  • Prywatna opieka medyczna.
  • Ubezpieczenie.
  • Karta lunchowa, MyBenefit, Multisport.
  • Dofinansowanie do okularów.
  • Możliwości rozwoju w innych działach.
  • Welcome Pack.

Podobne oferty:

18 maj 2025

Klient portalu Praca.pl

Katowice

Pracownik Działu Reklamacji

Obsługa zgłoszeń i reklamacji od Klientów telefonicznie i mailowo. Komunikacja z Klientami i współpraca z działami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi. Koordynacja procesów reklamacyjnych. Obsługa infolinii. Zapewnienie prawidłowego przepływu...

Więcej informacji

09 maj 2025

Klient portalu Praca.pl

Gliwice

Pracownik Działu Reklamacji

Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z...

Więcej informacji

07 maj 2025

AGATA Spółka Akcyjna

Gliwice

Specjalista ds. Reklamacji

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...

Więcej informacji