Doradca klienta z językiem polskim

Doradca klienta z językiem polskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Szybka i profesjonalna obsługa zapytań klientów (telefon, czat, email).
  • Dokładne dokumentowanie interakcji oraz działań w systemie CRM.
  • Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta.
  • Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy.
  • Efektywne rozwiązywanie problemów związanych z produktami motoryzacyjnymi i cyfrowymi.
Wymagania:
  • Biegłość w języku polskim (min. C1) i angielskim (B2).
  • Umiejętność zachowania spokoju i taktu w kontakcie z klientami.
  • Wysoka dbałość o szczegóły i dobre zdolności organizacyjne.
  • Umiejętności analityczne i kreatywne podejście do rozwiązywania problemów.
  • Gotowość do nauki i dostosowywania się do zmian technologicznych.
Dodatkowe atuty:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta w branży luksusowej.
  • Znajomość systemów CRM.
Oferujemy:
  • Płatne szkolenie i wsparcie na start.
  • Bezpośrednie wsparcie lidera zespołu.
  • Umowę zlecenie.
  • Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Katowic.
  • Imprezy integracyjne dla zespołu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

21 sty 2025

Concentrix

Katowice

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem polskim

Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi Biegła...

Więcej informacji

16 sty 2025

Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Sosnowiec

Pracownik obsługi klienta

wsparcie w obsłudze klientów, pomoc w kompletowaniu dokumentów, wydawanie i pomoc w wypełnianiu wniosków, formularzy, udzielanie ogólnych informacji o sposobie załatwienia praw, pomoc w zarządzaniu ruchem klientów, praca na wybranych aplikacjach...

Więcej informacji

15 sty 2025

Concentrix

Katowice

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem polskim

Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze...

Więcej informacji