- Szybka i profesjonalna obsługa zapytań klientów (telefon, czat, email).
- Dokładne dokumentowanie interakcji oraz działań w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta.
- Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy.
- Efektywne rozwiązywanie problemów związanych z produktami motoryzacyjnymi i cyfrowymi.
- Biegłość w języku polskim (min. C1) i angielskim (B2).
- Umiejętność zachowania spokoju i taktu w kontakcie z klientami.
- Wysoka dbałość o szczegóły i dobre zdolności organizacyjne.
- Umiejętności analityczne i kreatywne podejście do rozwiązywania problemów.
- Gotowość do nauki i dostosowywania się do zmian technologicznych.
- Doświadczenie w obsłudze klienta w branży luksusowej.
- Znajomość systemów CRM.
- Płatne szkolenie i wsparcie na start.
- Bezpośrednie wsparcie lidera zespołu.
- Umowę zlecenie.
- Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Katowic.
- Imprezy integracyjne dla zespołu.
Podobne oferty:
21 sty 2025
Concentrix
Katowice
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem polskim
Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi Biegła...
Więcej informacji16 sty 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Sosnowiec
Pracownik obsługi klienta
wsparcie w obsłudze klientów, pomoc w kompletowaniu dokumentów, wydawanie i pomoc w wypełnianiu wniosków, formularzy, udzielanie ogólnych informacji o sposobie załatwienia praw, pomoc w zarządzaniu ruchem klientów, praca na wybranych aplikacjach...
Więcej informacji15 sty 2025
Concentrix
Katowice
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem polskim
Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze...
Więcej informacji