- Szybka odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat, e-mail.
- Dokumentacja interakcji w systemie CRM.
- Współpraca w celu poprawy obsługi.
- Aktualizacja wiedzy o produktach i usługach.
- Wykorzystywanie wiedzy produktowej do rozwiązywania problemów.
- Język polski C1, angielski B2.
- Umiejętność zachowania spokoju w kontakcie z klientami.
- Dbałość o szczegóły i umiejętności organizacyjne.
- Skuteczne rozwiązywanie problemów, kreatywne nastawienie.
- Chęć nauki i adaptacji do nowych technologii.
- Płatne szkolenia.
- Wsparcie lidera na każdym etapie.
- Umowa zlecenie.
- Pracę w nowoczesnym biurze w centrum miasta.
- Imprezy integracyjne.
Podobne oferty:
05 wrz 2025
Concentrix
Katowice
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem polskim i ukraińskim
Obsługa klienta przed i po sprzedaży (telefon, e-mail, czat, social media). Rozwiązywanie problemów technicznych i reklamacji. Doradztwo produktowe i wsparcie w wyborze oferty. Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi...
Więcej informacji05 wrz 2025
Klient portalu Praca.pl
Sosnowiec
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim lub słowackim
Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji...
Więcej informacji05 wrz 2025
Klient portalu Praca.pl
Siemianowice Śląskie
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim lub słowackim
Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji...
Więcej informacji