Doradca ds. Obsługi Klienta z językiem rumuńskim

Doradca ds. Obsługi Klienta z językiem rumuńskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
Co będizesz robić?
  • Pełnić funkcję ambasadora marki, obsługując zgłoszenia klientów oraz kontynuowanie zapytań przez telefon, formularz internetowy lub czat.
  • Przestrzegać ustalonych procedur w celu szybkiego i profesjonalnego rozwiązywania potrzeb klientów.
  • Przetwarzanie roszczeń gwarancyjnych i koordynowanie serwisów naprawczych.
  • Dostarczanie wsparcia poprzez rozwiązywanie technicznych problemów.
  • Rozwiązywanie reklamacji, przetwarzanie zamówień, zarządzanie zwrotami i udzielanie informacji o produktach.
  • Asystowanie klientom na wszystkich etapach procesu zakupowego.
  • Dążenie do zwiększenia satysfakcji i lojalności klientów.
Wymagania:
  • Biegłość w języku rumuńskim na poziomie C1/C2 oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, preferowane w produktach konsumenckich.
  • Umiejętność pracy z różnymi systemami i platformami.
  • Kompetencje w zakresie obsługi pakietu Microsoft Office.
  • Empatia wobec klientów, zachowując obiektywność.
  • Doskonałe umiejętności telefoniczne oraz pracy w zespole.
Oferujemy:
  • Pracę w modernistycznym biurze w centrum miasta.
  • Pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, kafeterię benefitów, ubezpieczenie na życie oraz kursy językowe.
  • Atrakcyjny bonus za polecenie pracownika.
  • Międzynarodowe, przyjazne środowisko pracy i możliwości rozwoju kariery.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

07 wrz 2025

Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Sosnowiec

Meeter greeter

organizacja obsługi klientów w oddziale (m.in. powitanie klienta, zbadanie celu wizyty oraz skierowanie do odpowiedniego doradcy); wspieranie doradców; dbanie o wizualizacje placówki zgodnie ze standardami; dbałość o jakość obsługi klientów; wspomaganie...

Więcej informacji

06 wrz 2025

Dorado.pl sp. z o.o.

Tychy

Pracownik Obsługi Klienta i Administracji

Opis stanowiska: Obsługa klientów telefonicznie Fakturowanie i raportowanie Działania administracyjne Praca dwuzmianowa (5:30-16:00) Wymagania: Minimum średnie wykształcenie Komunikatywność Dyspozycyjność i systematyczność Samodzielność w organizacji...

Więcej informacji

06 wrz 2025

Transgourmet Polska

Gliwice

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...

Więcej informacji