Doradca / Doradczyni klienta z j. czeskim lub słowackim

Doradca / Doradczyni klienta z j. czeskim lub słowackim
Katowice
Twoje główne zadania
  • Kontakt z klientami w języku czeskim lub słowackim, rozpoznawanie ich potrzeb i udzielanie wsparcia.
  • Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z produktami.
  • Budowanie pozytywnych relacji i dbanie o wysoką jakość obsługi.
  • Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów.
Wymagania
  • Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego (min. C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i techniczne podejście do zadań.
  • Doskonałe zdolności komunikacyjne i interpersonalne.
  • Pozytywne nastawienie i chęć świadczenia obsługi na najwyższym poziomie.
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną – do wyboru.
  • Pracę w międzynarodowym środowisku i dynamicznym zespole.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kompetencji.
  • Przyjazną atmosferę i wsparcie w codziennej pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

10 wrz 2025

Transgourmet Polska

Gliwice

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...

Więcej informacji

09 wrz 2025

Klient portalu Praca.pl

Katowice

Doradca Techniczny z językiem węgierskim

Obsługa zapytań klientów B2C i B2B przez e-mail i telefon Rozwiązywanie reklamacji, pytań dotyczących napraw pogwarancyjnych i problemów technicznych Wyjaśnianie klientom działania urządzeń elektronicznych w sposób przystępny Utrzymywanie profesjonalnej...

Więcej informacji

08 wrz 2025

Concentrix

Katowice

Technical Product Advisor with Polish

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics...

Więcej informacji