- Kontakt z klientami w języku czeskim lub słowackim, rozpoznawanie ich potrzeb i udzielanie wsparcia.
- Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z produktami.
- Budowanie pozytywnych relacji i dbanie o wysoką jakość obsługi.
- Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów.
- Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego (min. C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
- Umiejętność rozwiązywania problemów i techniczne podejście do zadań.
- Doskonałe zdolności komunikacyjne i interpersonalne.
- Pozytywne nastawienie i chęć świadczenia obsługi na najwyższym poziomie.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną – do wyboru.
- Pracę w międzynarodowym środowisku i dynamicznym zespole.
- Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kompetencji.
- Przyjazną atmosferę i wsparcie w codziennej pracy.
Podobne oferty:
10 wrz 2025
Transgourmet Polska
Gliwice
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...
Więcej informacji09 wrz 2025
Klient portalu Praca.pl
Katowice
Doradca Techniczny z językiem węgierskim
Obsługa zapytań klientów B2C i B2B przez e-mail i telefon Rozwiązywanie reklamacji, pytań dotyczących napraw pogwarancyjnych i problemów technicznych Wyjaśnianie klientom działania urządzeń elektronicznych w sposób przystępny Utrzymywanie profesjonalnej...
Więcej informacji08 wrz 2025
Concentrix
Katowice
Technical Product Advisor with Polish
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics...
Więcej informacji