Customer Technical Support Specialist with German

Customer Technical Support Specialist with German
Miejsce pracy: Katowice
Job description:
  • Customer Support: Handling calls and emails, assisting in resolving technical issues.
  • Problem Solving: Using your technical expertise to find quick solutions for customers.
  • Data Entry: Ensuring accuracy when inputting information into the system to maintain smooth processes.
  • Building Relationships: Establishing long-lasting, trustworthy relationships with customers through professional communication.
Requirements:
  • Fluency in German C1 level – You will be the main point of contact for our German-speaking customers.
  • Knowledge of English at B2 level for communication in the team and during training.
  • Openness and strong communication skills – Your approach to customers will help them feel comfortable and understood.
  • Willingness to acquire new knowledge and skills – We emphasize growth and a desire to learn.
  • Optional
  • Technical knowledge – This will help in solving daily challenges, but its not required at the start – we will teach you everything!
We offer:
  • Full-time employment contract – We want to establish a long-term partnership.
  • Base salary of 7500 PLN gross – We appreciate your time and dedication.
  • 8:00 - 18:00 Monday-Friday.
  • Fully paid 5-week training program, combining "learning by doing" with the support of a dedicated mentor.
  • Work in a modern office in Global Office Park, located in the heart of Katowice.
  • Benefits package: private medical care (LuxMed), MyBenefit cafeteria, life insurance, language training – because we care about your health and development.
  • Fast career advancement opportunities – We value your achievements and offer real opportunities for promotion to top performers.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

03 lis 2025

Klient portalu Praca.pl

Katowice

Konsultant ds. Wsparcia Klienta z językiem szwajcarskim niemieckim

Udzielanie wsparcia klientom w języku szwajcarskim niemieckim poprzez telefon, e-mail i czat Pomoc w rozwiązywaniu zgłoszeń dotyczących kwestii technicznych, gwarancyjnych oraz reklamacyjnych Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie Współpraca z innymi...

Więcej informacji

02 lis 2025

Concentrix

Katowice

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Obsługa klientów (w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi Biegła znajomość...

Więcej informacji

01 lis 2025

Concentrix

Katowice

Customer Service Advisor z językiem niemieckim

Odbieranie i obsługa zapytań klientów przez telefon, e-mail lub czat. Pomoc w sprawach technicznych, reklamacyjnych i gwarancyjnych. Wprowadzanie danych do systemu i aktualizacja informacji o klientach. Współpraca z innymi działami w celu szybkiego rozwiązania...

Więcej informacji