- providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers
- assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail
- providing general information
- supporting passengers with travel difficulties
- providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling - anything that may happen during the trip
- solving passengers day-to-day problems
- handling complaints and issues
- knowledge of Italian - min. C1 level, English B1
- availability to work from our office
- communication skills and attitude towards working with people.
- high personal culture and customer orientation
- ability to use Windows operating system and MS Office
- start date - 2nd of December
- we do not require experience - we will teach you everything! :)
- salary based on a civil contract (35.71 PLN/hr)
- flexible working hours between 9:00 and 20:00 - you decide when and how many hours you would like to work!
- modern workplace in the heart of Szczecin or Katowice
- team-building events
- fully paid training to prepare you for direct contact with customers
- team leader support at every stage of cooperation
- coaching, mentoring to improve your qualifications
- internal promotion system - join us if your future goal is to become manager, trainer or quality coach
Podobne oferty:
21 sty 2025
Concentrix
Katowice
Customer service specialist in the automotive industry with German
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...
Więcej informacji21 sty 2025
Concentrix
Katowice
Customer Support Specialist with Italian / Specjalista ds. Wsparcia Pasażera z j. włoskim
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów,...
Więcej informacji21 sty 2025
Concentrix
Gliwice
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi Biegła...
Więcej informacji