- providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers
- assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail
- providing general information
- supporting passengers with travel difficulties
- providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling - anything that may happen during the trip
- solving passengers day-to-day problems
- handling complaints and issues
- knowledge of Spanish - min. C1 level, English B2
- availability to work from our office
- communication skills and attitude towards working with people.
- high personal culture and customer orientation
- ability to use Windows operating system and MS Office
- start date - mid April
- we do not require experience - we will teach you everything! :)
- salary based on a civil contract (35.71 PLN/hr)
- flexible working hours between 9:00 and 20:00 - you decide when and how many hours you would like to work!
- modern workplace in the heart of Katowice
- team-building events
- fully paid training to prepare you for direct contact with customers
- team leader support at every stage of cooperation
- coaching, mentoring to improve your qualifications
- internal promotion system - join us if your future goal is to become manager, trainer or quality coach
Podobne oferty:
07 cze 2025
Concentrix
Katowice
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Włoskim
Obsługa klientów linii lotniczych poprzez rozmowy telefoniczne, chat i e-mail, oferowanie informacji oraz rozwiązywanie problemów związanych z podróżami, rezerwacjami i bagażem. Biegłość w języku włoskim (min. C1) i angielskim (B2), komunikatywność,...
Więcej informacji07 cze 2025
Klient portalu Praca.pl
Katowice
Konsultant ds. Wsparcia Klienta z językiem włoskim
Zapewnianie kompleksowej obsługi klientów. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji o bagażach, rezerwacjach biletów, przekładaniu lotów. Rozwiązywanie codziennych problemów klientów. Obsługa reklamacji i...
Więcej informacji06 cze 2025
Concentrix
Katowice
Customer service specialist in the automotive industry with Danish
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...
Więcej informacji