Asystent sędziego

SĄD REJONOWY W GLIWICACH
Asystent sędziego
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/1067
OBOWIĄZKI:
Dokumenty oraz pełna treść ogłoszenia o konkursie dostępne są na stronie internetowej www.gliwice.sr.gov.pl, zakładka: oferty pracy, sygnatura konkursu OKDR.1101.19.2025 [ https://gliwice.sr.gov.pl/okdr1101192025-ogloszenie-konkursu-na-stanowisko-asystenta-sedziego,new,m1,7,86.html,47112 ]. Czynności wykonywane na stanowisku asystenta sędziego:- sporządzanie projektów orzeczeń oraz uzasadnień orzeczeń,- przygotowywanie projektów zarządzeń w zakresie warunków formalnych aktu oskarżenia i prawomocności orzeczeń, - dokonywanie wstępnej analizy akt spraw przydzielonych do referatu sędziego- gromadzenie orzecznictwa i literatury przydatnej do rozpoznawania spraw sądowych oraz wykonywanie inne czynności związanych z działalnością orzeczniczą sędziów, z którymi współpracuje, wynikających ze specyfiki danego wydziału sądu - sporządzanie projektów odpowiedzi na pisma wpływające do danej sprawy, niestanowiące wniosków procesowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Asystent sędziego
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

7 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

zł brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Podobne oferty:

27 sie 2025

Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Zabrze

Asystent ds. jakości w laboratorium (staż)

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: chemia Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), teologiczne, specjalizacja: biotechnologia Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne,...

Więcej informacji

25 sie 2025

Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Sosnowiec

Asystent agenta ubezpieczeniowego

obsługa klienta, kontakt mailowy i telefoniczny z kontrahentami i pracownikami firmy, skanowanie, kopiowanie dokumentów, obsługa kancelaryjna firmy, przyjmowanie i wysyłka korespondencji, wprowadzanie polis ubezpieczeniowych, obiegu dokumentacji elektronicznej...

Więcej informacji

25 sie 2025

Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

Bytom

Asystent zarządcy nieruchomości

prace biurowe, odpisywanie na pisma i maile, kontakt z klientami biura osobisty lub telefoniczny, załatwianie spraw urzędowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Wymagania: wykształcenie średnie/ wyższe

Więcej informacji