Asystent ds. obsługi zgłoszeń szkoleniowych

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Asystent ds. obsługi zgłoszeń szkoleniowych
Miejsce pracy: Tarnowskie Góry
Numer: StPr/25/0312
OBOWIĄZKI:
wprowadzanie danych, sprawdzanie poprawności danych, ewentualny dojazd do klienta, pilnowanie terminów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: podstawowe
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: Znajomość oprogramowania Ms Office


Wymagania inne:

Pracodawca umożliwia udział w bezpłatnym szkoleniu z pakietu Microsoft Office, ze szczególnym uwzględnieniem Excela co stanowi integralną część procesu rekrutacyjnego, który ma na celu wybór najlepszego kandydata do pracy; podstawowa znajomość komputera oraz pakietu Office, komunikatywność, dobry kontakt z klientem

Miejsce pracy:

Tarnowskie Góry


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Podobne oferty:

06 cze 2025

Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Dąbrowa Górnicza

Asystent do spraw księgowości

Prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie pełnej lub uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych, dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych, prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji...

Więcej informacji

06 cze 2025

Mosty Katowice Sp. z o.o.

Katowice

Asystent / Asystentka ds. biurowych

Obsługa korespondencji: Odbieranie, sortowanie, rozsyłanie korespondencji, zarówno pocztą tradycyjną, jak i elektroniczną. Organizacja spotkań: Umawianie spotkań, przygotowywanie agendy, notatek, prezentacji, organizacja przestrzeni spotkań. Obsługa...

Więcej informacji

03 cze 2025

Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Zabrze

Asystent administracyjno-biurowy

prace biurowe - korespondencja tradycyjna i e-mail, kontakt z Klientami, realizacja zamówień, organizacja spedycji krajowej i międzynarodowej, współpraca z serwisem, gromadzenie dokumentacji firmowej, archiwizacja i dygitalizacja.Oferta pracy również dla osoby...

Więcej informacji