Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
wymagania: wykształcenie średnie, staż pracy: 3-6 miesięcy, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komunikatywność, organizowanie sprawnej obsługi działu księgowości, obsługa komputera, mile widziana obsługa programu Insert.
Bytom
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Podobne oferty:
19 kwi 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Tarnowskie Góry
Specjalista do spraw kadr i płac / asystentka biura zarządu
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa bieżąca sekretariatu zarządu Wymagania inne: Wykształcenie średnie, mile widziane ekonomiczne, administracja, zarządzanie. Wymagana wiedza dotycząca kadr, zatrudniania, naliczania płac, znajomość prawa pracy,...
Więcej informacji19 kwi 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Bytom
Asystent biura i rekrutacji
posprzedażowa obsługa klienta, wsparcie HR, prowadzenie social mediów firmy, pomoc operacyjna Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: Wymagania: znajomość języka angielskiego na poziomie B2, komunikatywność,...
Więcej informacji18 kwi 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Mikołów
Asystent / asystentka w dziale handlowym
Zakłady Mechaniczne "WIROMET Spółka Akcyjna w Mikołowie poszukują kandydatów na stanowisko: Asystent / Asystentka w dziale handlowymDo obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie :- Przygotowywanie ofert handlowych oraz innych...
Więcej informacji