Asystent do spraw księgowości

Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Tychy
Numer: StPr/25/0451
OBOWIĄZKI:
przyjmowanie dokumentów księgowych od klientów i wstępna ich weryfikacja, wystawianie faktur, rozliczanie rozrachunków, obsługa urządzeń techniczno-biurowych, wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu, obsługa klientów biura, prace porządkowe.*praca w systemie 1-zmianowym: 08:00-16:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: Obsługa pakietu MS Office
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

wykształcenie średnie, umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu, otwartość na kontakty z ludźmi, komunikatywność, umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu Office.

Miejsce pracy:

Tychy


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Podobne oferty:

21 kwi 2025

Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

Bytom

Asystent do spraw księgowości

wprowadzanie dokumentów do programu, obsługa urządzeń biurowych, układanie dokumentów, sprawdzanie zestawień, obsługa pakietu Office, kontakt z klienetem, numerowanie dokumentów, odbieranie telefonów, drukowanie plików z programów celem uzupełnienia...

Więcej informacji

21 kwi 2025

Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Dąbrowa Górnicza

Asystent kadrowego

-ewidencja prostych dokumentów kadrowych, przygotowanie wstępnej wersji umów o pracę i zlecenia, zakładanie akt osobowych, obsługa programu płatnik, obsługa programu Enova, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, archiwizacja dokumentacji...

Więcej informacji

20 kwi 2025

Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Gliwice

Asystent prokuratora

KONKURS: szczegóły na stronie https://www.gov.pl/web/po-gliwice/oferty-pracy Wymagania konieczne: Zawód: Asystent prokuratora Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:

Więcej informacji